וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”אשלי קול, אפילו אני בועט פנדלים יותר טוב ממך”

אנגליה שוב הפסידה בפנדלים, האוהדים שוב מתוסכלים, ווין רוני שוב כואב, ורק תיאו וולקוט אופטימי. צפו בדיווח מאוקראינה

רויטרס

צילום: ברני ארדוב
עריכה: מיכאל ברגמן

נבחרת אנגליה שוב מסיימת טורניר גדול בתסכול ענק וברבע הגמר. אחרי ההדחה ב-2004 בשלב שמונה האחרונות, זו ב-2006 באותו שלב במונדיאל בגרמניה וכעבור ארבע שנים כבר בשמינית הגמר בדרום אפריקה, נבחרת שלושת האריות שוב אומרת שלום מוקדם. האנגלים נראו רע מאוד מול איטליה במשחק האחרון של שלב רבע הגמר, מיעטו להגיע להזדמנויות במשך 120 דקות, ובסופו של דבר נכנעו בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים 4:2. החבורה של רוי הודג'סון שוב בועטת בדלי וכל מי שפינטז על זכייה ראשונה בטורניר גדול מאז 1966 שוב נותר מאוכזב. למרות יתרון בדו קרב אחרי החטאה של ריקרדו מונטוליבו, היו אלה אשלי יאנג ואשלי קול שהחטיאו את הבעיטות שלהם ובכך שלחו את האזורי לחגוג.

שחקני נבחרת אנגליה, ווין רוני, תיאו וולקוט, אחרי הפסד לאיטליה בפנדלים ביורו 2012. רויטרס
בכל שנתיים, זה נגמר בעוגמת נפש. ווין רוני/רויטרס

אמרו על רוי הודג'סון שהוא מאמן ממוצע, אבל המנג'ר שהגיע לנבחרת חמישה שבועות בלבד לפני תחילת הטורניר הצליח להעמיד נבחרת מצוינת. בסיום המשחק, הוא נשמע כאוב, והסביר: "השחקנים שלנו נלחמו, והאוהדים העריכו זאת. האוהדים היו מדהימים לאורך כל המשחק. אף פעם לא ראיתי כזו אהדה. כשהפנדלים החלו, העדפתי לקוות שזה הטורניר שבו אנחנו נזכה, אבל האימונים לא עזרו לנו כל כך".

הודג'סון המשיך וניתח את הדו קרב המסקרן, ואמר: "חמשת הבועטים שלנו הם חמישה שחקנים טובים. התאמנו על זה באימונים, ואשלי קול ואשלי יאנג הבקיעו את הבעיטות שלהם באופן קבוע, אבל אי אפשר לדמות רגליים עייפות, אי אפשר לדמות אל הלחץ ואי אפשר לדמות את האווירה הלחוצה. האיטלקים עמדו בזה טוב יותר מאיתנו. הפנדל של פירלו הוא הדוגמה המושלמת לכך".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "אני חושב ששתי הנבחרות הגיעו להזדמנויות טובות, וכל השאלה שעמדה על הפרק הייתה איזו נבחרת תנצל את ההזדמנויות שלה. פתחנו את המשחק לא טוב ולא הצלחנו להסתדר עם זה. אם היינו סופגים שער בתום 90 דקות או בהארכה, זה היה פחות אכזרי, אבל אני חושב שאנחנו מסיימים את הטורניר בראש מורם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת אנגליה, סטיבן ג'רארד. רויטרס
כנראה שהוא כבר לא יזכה בטורניר גדול? סטיבן ג'רארד/רויטרס

קפטן נבחרת אנגליה סטיבן ג'רארד, שכבר רגיל לראות את הנבחרת שלו לא מגיעה לשלבים המאוחרים, אמר בסיום: "אנחנו יכולים לצאת מכאן עם ראש מורם, אבל זה לא עוזר לפתור את שברון הלב. אני מרחם על השחקנים שנתנו כל מה שהיה להם. חשבתי שאולי הפעם יהיה לנו קצת מזל, אבל כנראה שזה פשוט לא נועד לקרות. בדו קרב פנדלים, כשאתה מצליח לעלות ליתרון, אתה מתפלל שתצליח לנצח, אבל צריך לתת את הקרדיט לאיטליה, היא נבחרת פנטסטית והיה לה גם את המזל הזה היום. השחקנים שלנו היו נהדרים היום. זה שיברון לב וקשה לקבל את זה".

"זו דרך נוראית להפסיד, כולנו שבורים", אמר ווין רוני, "זה היה משחק קשה, נתנו את כל מה שהיה לנו, כך שלהפסיד בפנדלים זו תחושה איומה עבור כולנו. אבל אנחנו יכולים לזקוף ראש, יש הרבה שחקנים צעירים בסגל הזה שיוכלו לעזור לנו בטורנירים הבאים".

גם תיאו וולקוט יודע ש"זו דרך אכזרית להפסיד, אבל מישהו היה חייב להפסיד, והמזל לא הלך לצדנו. שני האשלי הם חזקים מספיק להתאושש מזה, והחבר'ה יהיו לצדם. הם שניים מהשחקנים הכי מנוסים בחדר ההלבשה שלנו, אני לא דואג להם. עכשיו אנחנו צריכים להביט קדימה עתיד, והוא יהיה ורוד, אני בטוח".

רוי הודג'סון מנג'ר נבחרת אנגליה (שמאל) עם ג'ון טרי. רויטרס
אי אפשר לדמות עייפות. רוי הודג'סון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully