וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מנג'ר קובאן: "אני לא חושב שהפרסומים נכונים"

24.6.2012 / 18:18

טרמטפול הכחיש את הדיווחים לפיהם קובאן תרד מאוחיון. מקורביו: "מכבי ת"א ירדה נמוך. הם רצים לתקשורת כל היום"

למרות התגובה החריפה מצד מכבי תל אביב לסיכום שהושג בין יוגב אוחיון ללוקומוטיב קובאן הרוסית, אשר הושג בביקור החשאי של הגארד ברוסיה ונחשף בלעדית בוואלה! ספורט, מקורבים לשחקן ממשיכים להציג קו תקיף כנגד קבוצתו בעונה החולפת.

"מכבי ירדה מאוד נמוך כשבחרה לאיים על קובאן", אמר לוואלה! ספורט מקורב לאוחיון. "אנשי מכבי נשמעים כל כך בטוחים בצדקה המשפטית שלהם, אבל אם הם באמת בטוחים, מה יש להם להגיב בתקשורת מהבוקר עד הערב? שיתרכזו בבוררות, במקום לאיים בסנקציות ובכוח שלהם על קבוצות קטנות ובעלות פחות השפעה".

אוחיון עדיין שוהה בארה"ב, ובשלב זה מסרב להגיב להתפתחויות האחרונות בעניינו.

הדברים הללו מגיעים אחרי שמוקדם יותר היום (ראשון) צוטט בכיר במועדון הרוסי כאומר לאתר "יורובאסקט" ש"השחקן הוצע לנו על ידי נציגיו וקיבלנו את הרושם שהוא שחקן חופשי. צפינו בו והחלטנו שהוא מתאים למועדון ולמדיניות שלנו וסגרנו איתו. ביומיים האחרונים קיבלנו מסרים ומסמכים שלאוחיון יש חוזה במכבי תל אביב לעונת 2012/13 ואנו חשופים לתביעה משפטית אם נחתים אותו. אנחנו לא אוהבים את הסיטואציה הזו ולא ניכנס למלחמה משפטית עם מכבי".

ג'נרל מנג'ר קובאן, דימיטרי טרמטפול, אמר לוואלה! ספורט: "ראיתי את הפרסום ביורובאסקט, אבל אני לא חושב שהוא נכון. אני לא דיברתי עם האתר ואני לא מסכים עם מה שנאמר שם. בכל מקרה, העבודה שלי היא לא להגיב על שמועות. אנחנו מדברים עם הרבה שחקנים. אולי בגלל טירוף הכדורסל בישראל הסיפור עם אוחיון תופס נפח תקשורתי גדול, אבל אני באמת לא מבין על מה כל המהומה. אנחנו מכבדים את יוגב ומכבדים את מכבי תל אביב, וכרגע זה כל מה שאני יכול להגיד".

אוחיון המריא בחשאי לרוסיה בשבוע שעבר, עבר בדיקות רפואיות וסיכם בקובאן לשנתיים לאחר שזו הציעה לו שכר של כ-1.7 מיליון דולר נטו לשנתיים. במכבי הגיבו בזעם ובין היתר הוציאו הודעה לשחקן ולסוכנו בה הדגישו שמדובר בהפרת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully