וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס במכבי תל אביב: "מה שיוגב עשה חמור מאוד"

23.6.2012 / 11:26

במועדון זועמים על השחקן, שטס בחשאיות כדי לסגור בקובאן. ברוסיה טוענים: "עסקה נקיה". הצהובים ינקטו בצעדים משפטיים

המאבק בין מכבי תל אביב ליוגב אוחיון מחריף: ראשי הקבוצה הופתעו אתמול (שישי) בעקבות טיסתו החשאית של יוגב אוחיון לרוסיה, שנחשפה בוואלה! ספורט, זאת בכדי לעבור בדיקות רפואיות שלאחריהן הוא סיכם לשנתיים בלוקומוטיב קובאן, שם הוא צפוי להשתכר בכ-1.7 מיליון דולר נטו לכל התקופה.

לא מעט שיחות נערכו אתמול בין ראשי הצהובים, כשגורם בקבוצה סיפר שהם "מנסים לברר מה קורה". בקבוצה כועסים מאוד על התנהלותו של השחקן וסוכנו. "אם יוגב עבר בדיקות רפואיות וסיכם בקבוצה אחרת בזמן שהוא חתום אצלנו, זה חמור מאוד", אמר גורם במועדון. "אין ליוגב אוחיון סעיף יציאה". בקבוצה אף מציינים כי חילופי מיילים קודמים עם נציגיו של אוחיון מוכיחים כי אין לשחקן סעיף יציאה הקיץ.

גורם נוסף במועדון ביקר קשות את התנהלות של הסוכן והשחקן, ואמר: "ההתנהלות שלהם חוצה את כל הקווים אדומים. יש סטנדרטים של התנהגות וכללים, ואם אכן יש סיכום עם יוגב, הם יבינו שיש דברים שלא עושים". בקבוצה לא יעברו לסדר היום על המקרה ושוקלים אף הגשת תלונה בפיב"א כנגד הקבוצה הרוסית, כשהעניין צפוי להגיע לבוררות.

למרות זאת, ברוסיה מדווחים שנציגיו של אוחיון הציגו בפני ראשי הקבוצה הרוסית סעיף יציאה תקף, כשגורם בקבוצה הרוסית הבהיר כי "העסקה עם אוחיון נעשתה בצורה נקייה. לא
היינו עושים משהו שהוא לא חוקי".

מכבי החליטה לנקוט בצעדים משפטיים. כצעד ראשון ולאחר התייעצות עם עורכי דין, הוציאו ראשי הקבוצה הודעה לשחקן ולסוכנו, כמו גם להנהלת היורוליג ולקבוצה הרוסית ובה נאמר: "אוחיון חתום על חוזה מחייב", כשהם מדגישים כי "מדובר בהפרת חוזה".

ללא קשר, במכבי תל אביב ממשיכים לבדוק מועמדים אפשריים להצטרף, כשלוואלה! ספורט נודע כי לרשימה המתארכת הצטרף הנרי דומרקאנט הוותיק (31), ששיחק בקאזאן בעונה שעברה. הגארד האמריקאי סיים את העונה האחרונה עם 15.5 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, 3.7 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים. במהלך הקריירה העשירה שלו הוא שיחק באולימפיאקוס ובסיינה, איתה זכה בשתי אליפויות ובשני גביעים.

גם גל מקל ומורן רוט מועמדים לקבוצה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully