וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי יוגב אוחיון: "מכבי תל אביב מנסה להציג אותו רע"

11.6.2012 / 0:23

הרכז שוקל לעזוב, בסביבתו לא מרוצים מהיחס: "ככה הם איבדו גם את בלו". ממכבי ת"א נמסר: "אוחיון חתום ללא זכות יציאה"

בשבועות האחרונים שוררת מתיחות קשה בין יוגב אוחיון למכבי תל אביב, כשהרכז לא מרוצה מיחס הקבוצה כלפיו ובשיחות פנימיות אף הביע דאגה מההחתמות שהקבוצה תבצע הקיץ, שיובילו לנסיגה במעמדו. כזכור, לפני חודש פרסמנו כי השחקן קיבל הצעה ממלאגה הספרדית.

מקורבי אוחיון אמרו הערב בשיחה לוואלה! ספורט כי ייתכן והפיצוץ הוא בלתי נמנע: "למכבי יש עדיין סיכוי להחתים אותו, אבל הם פשוט לא משדרגים את החוזה שלו, למרות שהוא הוכיח את עצמו העונה ויש לו הצעות. מכבי מנסה להציג את יוגב רע, זו מטרת הפרסומים האחרונים. בדיוק בגלל אותה סיבה הם הפסידו את דייויד בלו, ועכשיו הם יפסידו עוד שחקן בגלל הגישה הזו, כי מה שחשוב להם זה להציג אותו רע לפני שהוא יעזוב - אם הוא יעזוב".

כזכור, אוחיון חתם בקיץ האחרון על חוזה לשלוש שנים, כשהוא התעקש על סעיף יציאה. פרט למאלגה לשחקן יש הצעות גם מפנאתינייקוס וקאחה לבורל, תמורת שכר גבוה יותר ממשכורתו הנוכחית (250 אלף דולר ברוטו). בין הצדדים קיימת מחלוקת לגבי סעיף היציאה: במכבי טוענים שהשחקן יכול לעזוב רק בקיץ הבא. כשמקורבי השחקן טוענים אחרת : "ליוגב יש אפשרות לצאת כבר הקיץ", נחרץ מקורב לשחקן. הפירוש לסעיף היציאה יכול להפוך למשמעותי, ואם הצדדים לא יגיעו להסכמה, בדומה לסאגת ג'רמי פארגו, עשוי להיווצר מצב שהמחלוקת יכולה להגיע אף למחלקה המשפטית של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully