וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון מבוקש במלאגה

4.5.2012 / 7:44

הקבוצה הספרדית גיששה אצל הרכז הישראלי ואף פנתה להנהלה הצהובה. לשחקן סעיף יציאה מחוזהו בקיץ הקרוב

עונת הבכורה המוצלחת של יוגב אוחיון זוכה גם להדים באירופה. לוואלה! ספורט נודע כי מלאגה הספרדית היא אחת מהקבוצות שגיששו לאחרונה אצל הרכז הישראלי במטרה לצרפו בעונה הבאה, ואף יצרה קשר בעניין עם הנהלת האלופה הישראלית. יש לציין כי מלבד מלאגה, שסיימה את העונה הסדירה במקום ה-11 מספר קבוצות ספרדיות נוספות מעוניינות באוחיון. כזכור, לרכז קיים סעיף יציאה מחוזהו הנוכחי, כשקברניטי מכבי שוקלים להאריך ולשדרגו בכדי להבטיח את הישארותו

עם או בלי קשר, סילבן לנדסברג ממשיך להיות אחד המועמדים החמים של הקבוצה לעונה הבאה, כאשר ההנהלה הצהובה כבר הגישה לגיורגי שרמנדיני חוזה ארוך טווח וגורמים טוענים כי הסנטר הגיאורגי אף חתם עליו. בקבוצה אף מעוניינים בלאכס מאריץ' ובוחנים את מועמדותו של מייק באטיסט, כשהנסיונות להשאיר את ריצ'רד הנדריקס נמשכים. לעתה עתה קיימים פערים כספיים בין הצדדים. במועדון מפעילים לחץ כבד על דייויד בלו בתקווה להשאירו גם בעונה הבאה, וביקשו מהפורוורד הוותיק תשובה לגבי עתידו בקרוב.

בתוך כך, על רקע חילוקי הדעות של אלופת האדריאטית עם מנהלת הליגה וכנס המנהלת שיתקיים הבוקר (שישי), מכבי תל אביב תתמודד ביום שני מול מ.כ הבקעה במסגרת הפלייאוף. שון ג'יימס לא מקל ראש ביריבה, אותה לא התקשה לנצח במשחק הראשון: "זו קבוצה טובה, למרות שניצחנו את המשחק הראשון הם יגיעו למשחק הבא וינסו להציג משחק טוב מולנו. אנחנו לא חושבים על כמה משחקים נשארו לנו אלא רק על משחק אחר משחק".

מכבי תל אביב שוקלת לשדרג את החוזה של יוגב אוחיון

יוגב אוחיון נבחר לשחקן ההגנה ומדבר בראיון

תתפלאו, אפילו הלייקרס יודעים על יוגב אוחיון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully