וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בקובאן: "לא ניכנס למלחמה משפטית עם מכבי ת"א"

24.6.2012 / 11:24

דיווח: בקבוצה הרוסית נבהלו לשמוע שאוחיון נמצא תחת חוזה ושוקלים לסגת מהסיכום. גורם: "לא אוהבים את הסיטואציה"

האם יוגב אוחיון מתרחק מלוקומוטיב קובאן? גורם בכיר במועדון אמר לאתר "יורובאסקט" כי במועדון לא מתכוונים להיכנס למלחמה משפטית מול מכבי תל אביב: "השחקן הוצע לנו על ידי נציגיו וקיבלנו את הרושם שהוא שחקן חופשי. צפינו בו והחלטנו שהוא מתאים למועדון ולמדיניות שלנו וסגרנו איתו. ביומיים האחרונים קיבלנו מסרים ומסמכים שלאוחיון יש חוזה במכבי תל אביב לעונת 2012/13 ואנו חשופים לתביעה משפטית אם נחתים אותו.

"לא ידענו את זה. הסוכנים שלו הטעו אותנו. אנחנו לא אוהבים את הסיטואציה הזו ולא ניכנס למלחמה משפטית עם מכבי. לא נהיה מועדון שמדבר עם שחקנים תחת חוזה מאחורי הגב של קבוצותיהם. זה לא חוקי ועם כל הכבוד לאוחיון, הוא לא נבארו או ספאנוליס שננסה להילחם להביא אותו למועדון שלנו. האמת, לא הכרנו אותו לפני שהוא הוצע לנו".

כזכור, ביום שישי נחשף בוואלה! ספורט כי אוחיון המריא בחשאי, עבר בדיקות רפואיות וסיכם לשנתיים בקובאן שהציעה לו שכר של כ-1.7 מיליון דולר נטו לשנתיים. במכבי תל אביב זעמו השחקן וכבר אתמול הוציאו ראשי הקבוצה הודעה לשחקן ולסוכנו, כמו גם להנהלת היורוליג ולקבוצה הרוסית ובה נאמר: "אוחיון חתום על חוזה מחייב", כשהם מדגישים כי "מדובר בהפרת חוזה".

גורם נוסף במועדון ביקר אתמול קשות את התנהלות של הסוכן והשחקן, ואמר: "ההתנהלות שלהם חוצה את כל הקווים אדומים. יש סטנדרטים של התנהגות וכללים, ואם אכן יש סיכום עם יוגב, הם יבינו שיש דברים שלא עושים". על פי ההערכות, אם קובאן לא תרד מאוחיון, הצהובים עשויים להגיש תלונה לפיב"א נגד הקבוצה הרוסית. יש לציין כי במכבי תל אביב סבורים כי אוחיון עצמו פחות מעורב באירועים האחרונים שפורסמו בתקשורת ובקבוצה מדגישים כי לא קיבלו פנייה מאוחיון או נציגיו להשתחרר מהמועדון.

בתוך כך, מכבי ממשיכה לבחון מועמדים לעונה הבאה, כאשר אחד מהבולטים שבהם הוא סנטר פנאתינייקוס מייק באטיסט, אשר על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט.

מכבי תל אביב זועמת על יוגב אוחיון

חשיפת וואלה! ספורט: אוחיון סגר בקובאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully