וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בני יהודה נגד רודאר או שיראק

הזהובים ימתינו למנצחת בין הקבוצות ממונטנגרו וארמניה. נתניה תחכה ליריבה פינית או וולשית. המשחק הראשון ב-19 ביולי

בני יהודה ומכבי נתניה, שתיים מהנציגות של ישראל במוקדמות הליגה האירופית, הוגרלו היום (שני) במסגרת סיבוב המוקדמות השני של המפעל. בני יהודה תפגוש את המנצחת במפגש בין רודאר המונטנגרית לשיראק הארמנית במה שנראה כשתי יריבות סבירות יחסית. גם מכבי נתניה תחכה ליריבה מהסיבוב הראשון, אך היא קיבלה הגרלה קשה יותר ותפגוש את המנצחת בין קופס הפינית ל-לאנלי הוולשית. שתי הקבוצות יארחו בישראל את המשחק הראשון ב-19 ביולי והגומלין יתקיים כעבור שבוע. הנציגה השלישית במפעל, הפועל תל אביב, תחל את דרכה רק בשלב הפלייאוף.

מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו הגיב להגרלה: "נצטרך לחכות ולראות מי תעפיל מבין שתי הקבוצות. עושה רושם מבדיקה ראשונית שהקבוצה מארמניה טובה יותר, אבל עדין נצטרך לחכות ולראות מי מבין השתיים תנצח".

הקפטן כפיר אדרי אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אין הגרלות נוחות בשלב הזה של המשחקים. אנחנו מחכים לראות מי תנצח. אלו שלבים מאוד מסוכנים, והכי חשוב שאנחנו נבוא בשיא הדריכות כדי לעבור שלב. אין לנו העדפות. בכל מקרה אנחנו צריכים להגיע מוכנים ולבוא כדי לנצח". על פתיחת האימונים אמר אדרי: "אנחנו רק בהתחלה. כרגע עובדים קשה על הכושר הגופני. בסך הכל בינתיים אין שינויים קיצוניים בקבוצה. בקרוב נצטרך להתרגל לשיטת המשחק החדשה שיביא קשטן, ולצאת לדרך הכי טובים שאפשר".

עבור הזהובים מדובר בהופעה רביעית ברציפות במוקדמות המפעל המשני של אופ"א כאשר הישג השיא של הקבוצה היה העפלה לשלב הפלייאוף תחת הדרכתו של גיא לוזון בקיץ 2009. עבור נתניה מדובר בהופעה רביעית בהיסטוריה באירופה כאשר רק פעם אחת הצליחו הצהובים לעבור שלב, כאשר פגשו את סלימה וונדררס המלטזית לפני שלוש שנים.

הכירו את היריבות

קופס זכתה באליפות פינלנד חמש פעמים בעבר, אך הפעם האחרונה הייתה אי שם ב-1976. היא חזרה לליגה הראשונה לפני ארבע עונות, בעונה שעברה סיימה שנייה ובעונה החולפת סיימה שישית והודחה בסיבוב השני של הליגה האירופית מול גאז מטאן (2:1 בסיכום). מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה היה אילחה ונליינן. את העונה הנוכחית פתחה קופס בצורה רעה והיא במקום ה-11 והלפני אחרון עם תשע נקודות מ-13 משחקים.

לאנלי הוולשית היא קבוצה חצי מקצוענית שסיימה את הליגה במקום הרביעי בעונה שעברה. היא זכתה בכרטיס לליגה האירופית אחרי פלייאוף, בסיומו ניצחה 1:2 את באלה טאון. החלוץ רייס גריפית'ס היה מלך שערי הליגה בעונה שעברה עם 22 שערים. המאמן הוא אנדרו לג בן ה-45, ששיחק בעבר בסוונסי ובירמינגהאם. האצטדיון הביתי של הקבוצה מכיל 3,700 מקומות ובעונה שעברה הקבוצה הודחה בסיבוב השני של הליגה האירופית אחרי הפסד 6:2 בסיכום לדינמו טביליסי מגאורגיה.

רודאר ממונטנגרו סיימה שנייה את הליגה בעונה שעברה, שלוש נקודות בלבד מהאלופה בודצ'נוסט. הקבוצה קיימת כבר 92 שנים והיא משחקת באצטדיון גראדסקי בעיר פליולייה, בו יש 10,000 מקומות. את אליפות מונטנגרו היחידה שלה, מאז הפכה המדינה לעצמאית, היא גרפה ב-2009/10, אז גם השיגה דאבל. בעונה האחרונה היא גם הפסידה בגמר הגביע המקומי והפסידה לאוסטריה וינה 5:0 בסיבוב השני של הליגה האירופית.

שיראק הארמנית באה מהעיר גיומרי והאצטדיון שלה מכיל 3,000 מקומות. היא סיימה שביעית בליגה המקומית בעונה שעברה וזכתה בגביע. שיראק חוזרת לאירופה לראשונה מאז 2004/5 והשחקן הבכיר שלה הוא בלם הנבחרת חראיר מקויאן. לשיראק ניצחון אחד בלבד באירופה ב-14 משחקים.

קרית שמונה תפגוש את ז'ילינה במוקדמות האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully