וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: קרית שמונה נגד ז'ילינה

הגרלה סבירה לקבוצה של גילי לנדאו שנמנעה מהאריות ותפגוש את האלופה הסלובקית. המשחק הראשון ב-17/18 ביולי

ז'ילינה הסלובקית תהיה היריבה הראשונה של עירוני קרית שמונה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, כך נקבע היום (שני) בתום ההגרלה שהתקיימה בניון, שוויץ. האלופה הישראלית לא הייתה מדורגת בהגרלה ולפיכך היא בהחלט יכולה להיות מרוצה מכך שנמנעה מיריבות חזקות יותר כמו פרטיזן בלגרד, באזל או רד בול זלצבורג. שחקני הקריה, אגב, קיבלו את תוצאות ההגרלה בעודם שוהים במחנה האימון בקיסריה. משחקי סיבוב המוקדמות השני יתקיימו ב-17/18 ביולי והגומלין כעבור שבוע. ז'ילינה היא זו שתארח את המשחק הראשון.

הקריה, שלא שיחקה במפעל אירופי מאז ההשתתפות במוקדמות גביע אופ"א בקיץ 2008, מחזיקה בניקוד נמוך של 4.400 ולפיכך לא תהיה מדורגת בכל שלבי המוקדמות. אם הקריה תודח מול ז'ילינה, היא תסיים את דרכה באירופה. על מנת לרדת למוקדמות הליגה האירופית, הקריה תהיה חייבת לעבור את הסלובקים. אם הקבוצה תעבור את סיבוב המוקדמות השני, בסיבוב הבא היא כבר תוכל להגריל גם את אנדרלכט, סלטיק ואלופת רומניה קלוז'.

ז'ילינה החזירה לעצמה אשתקד את תואר האליפות לאחר עונה אחת ועבורה הייתה זו זכייה שישית באליפות סלובקיה זו הכריזה עצמאות ב-1993. ההולנדי פרנס אלדאר הוא מאמן הקבוצה, ממנה הגיע מריו פצ'לאקה להפועל תל אביב. ז'ילינה הדיחה בקיץ 2003 את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות ובעונת 2010/11 שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות (אפס נקודות בבית שכלל את צ'לסי, מארסיי וספרטק מוסקבה). בעונה שעברה ספגה הקבוצה הפסד מביך מול רייקאוויק האיסלנדית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. בסגל הקבוצה אפשר למצוא את אקס מכבי נתניה סטניסלב אנגלוביץ'.

המאמן ההולנדי אדלאר (51) הגיע לקבוצה בחודש אפריל במקומו של לובומיר נוסיצקי שפוטר. השחקנים הבולטים בסגל הם החלוץ רוברט פיך (10 שערים אשתקד) וחברו להתקפה תומאש מאיטאן (תשעה שערים). בנוסף, הסגל כולל מספרים שחקנים אפריקאים ביניהם האחים מגמביה מומודו ועלי סיסיי, שני קמרונים, טוגולזי, שחקן מבנין ושחקנים מפרו ופורטוגל. לז'ילינה, אגב, אין נציגים בסגל המורחב של סלובקיה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully