וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "ווימבלדון זה מקום משוגע, אי אפשר לרוץ"

ה'שור ממאיורקה' מנסה להתכונן לגרנד סלאם הגדול: "תהיה טעות לשנות את המשחק שלי. מטורף ושחצני לחשוב על זכייה"

לאחר שסיים לצהול אמש (שבת) מול מסך הטלוויזיה, שם ראה את נבחרת ספרד אהובתו מנצחת 0:2 את צרפת ועולה לחצי גמר יורו 2012, רפאל נדאל התפנה להמשך ההכנות לטורניר ווימבלדון, שייצא מחר לדרך על הדשא האנגלי הכי מפורסם בעולם.

ה'שור ממאיורקה', שזה עתה השלים זכייה מדהימה ודומיננטית ברולאן גארוס, השביעית במספר שלו, ינסה להסתער על התואר בו זכה פעמיים בעבר (2008, 2010) והוא יפגוש בסיבוב הראשון את הברזילאי תומאש בלושי: "לחשוב על זכייה שלישית בווימבלדון יהיה דבר שחצני ומטורף ואני לא יכול להרשות לעצמי לעשות זאת", אמר נדאל, "אני חושב רק על האימון מחר, על איך להגיע למשחק הראשון במצב טוב ולנצח אותו".

לגבי יריבו הגדולים, נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר, שנמצאים בצד השני של ההגרלה ויוכלו להתמודד מולו רק בגמר, הוסיף נדאל: "קשה להגיד איזו יריבות גדולה יותר. רוג'ר היה לפני ואז אני הגעתי ועם נובאק זה שונה, כי הוא הגיע אחרי. שיחקנו בהמון משחקים חשובים אחד מול השני ואני לא יודע מה יותר אטרקטיבי עבור הקהל, אבל בשבילי זה נפלא להיות חלק משתי יריבויות כאלה. זה מספק מוטיבציה מיוחדת".

נדאל כידוע, הוא אומנם מלך החימר, אבל על הדשא בדרך כלל קצת יותר קשה לו: "הכל משוגע בטורניר הזה. אתה משחק שתי נקודות לא נכון והפסדת את המערכה כולה. אי אפשר לרוץ כאן, בעיקר בשבוע הראשון, אבל זו תהיה טעות לשנות את המשחק שלי בגלל הדשא".

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully