וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: הגרלה קשה לדודי סלע ושחר פאר בווימבלדון

המחבט הישראלי הבכיר יפגוש בסיבוב הראשון את קרלוביץ' (57) ואם יעבור, צפוי להתעמת עם מארי. פאר מול גרגס (24)

הגרלת ווימבלדון נערכה היום (שישי), והביאה איתה חדשות לא מוצלחות במיוחד לדודי סלע. המחבט הישראלי הבכיר יפתח את דרכו מול איבו קרלוביץ' המצוין (57 בעולם), שניצח אותו פעמיים, האחרונה שבהן השנה בזאגרב בשתי מערכות מהירות. היה ויפתיע את הקרואטי בן ה-33 בעל ההגשות האדירות, צפוי סלע לפגוש את אנדי מארי, התקווה הגדולה של הממלכה, שיפגוש בסיבוב הראשון את ניקולאי דוידנקו.

גם שחר פאר זכתה להגרלה לא פשוטה כלל, כשתיאלץ לפגוש בסיבוב הראשון את יוליה גרגס המצוינת (24 בעולם). הגרמניה בת ה-23, אחת הכוכבות העולות בטניס העולמי, ניצחה את הישראלית בשני המפגשים שלהם עד כה, כשהאחרון היה 1:6, 3:6 קליל בטורניר החימר בפריס. אם תצליח פאר להתגבר על גרגס, תפגוש בסיבוב השני את המנצחת בין אנסטסיה יקימובה מבלארוס ומנדי מינלה מלוקסמבורג, כשבסיבוב השלישי היא עשויה להתמודד מול אנה איבנוביץ'.

המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' יתחיל את דרכו לתואר נוסף עם מפגש מסקרן מול חואן קרלוס פררו הבלתי נגמר. רוג'ר פדרר, שנמצא באותו חלק של ההגרלה כמו הסרבי הנפלא, יתחיל את דרכו בטורניר מול אלברט ראמוס הספרדי. רפאל נדאל, הוגרל לחצי של אנדי מארי ויוכל לפגוש את פדרר או דג'וקוביץ' רק בגמר, יתחיל את דרכו מול תומאש בלושי הברזילאי.

אצל הנשים הוגרלה הראשונה בעולם מריה שראפובה בחצי אחר מזה של האלופה המכהנת פטרה קביטובה, המדורגת שניה בעולם ויקטוריה אזרנקה, וסרינה וויליאמס, שזכתה בתואר ארבע פעמים. שראפובה תפתח את דרכה מול אנסטסיה רודיונובה הרוסיה, ואם תעבור, היא עשויה לפגוש כבר בסיבוב השני את הפתעת השנה שעברה, צווטנה פירונקובה מבולגריה. אזרנקה תפגוש את אירינה פלקוני האמריקאית, וויליאמס את ברבורה זחלובה סטריקובה, ואילו וויליאמס תתעמת עם אקגול אמנמורדובה מאוזבקיסטן.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully