וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אגייאר: "הנסיבות מלמדות כי ייתכן וגומא מת"

אימו של בעלי הפועל ירושלים ביקשה מבית המשפט שימנה אותה לאפוטרופוס זמני לנכסיו: "היעלמותו תוצאה של הפרעה נפשית"

אחרי 70 שעות של חיפושים, למשטרת פורט לודרדייל ומשמר החופים אין עדיין קצה חוט בפרשת ההיעלמות של גומא אגייאר. היום השני של החיפושים נפתח בטיסה מעל האיזור והסתיים בשעה תשע בערב שעון פלורידה (ארבע בבוקר שעון ישראל) ללא ממצאים חדשים. בשלב זה, אין זכר לאיש העסקים, שכזכור יצא ביום שלישי לשוט עם סירתו ונעלם, בעוד הסירה נמצאה נטושה כשאורותיה והמנוע דלוקים. ככל שעובר הזמן, כך גובר החשש לחייו של בעלי הפועל ירושלים.

הבלש טרוויס מאנדל ממשטרת פורט לודרדייל טען כי החוקרים סבורים שאגייאר עלה לבד לסירה, "אבל זה לא אומר שהוא לא נפגש עם מישהו בהמשך. כולנו מנסים להבין מה קרה על הסירה".

בינתיים, הגישה אימו של אגייאר, הלן, בקשה לבית המשפט להתמנות לאפוטרופוס זמני לנכסיו של בנה, המוערכים בכ-100 מיליון דולר. בבקשה לבית המשפט טענה אלן: "גומא נעלם כתוצאה מהפרעה נפשית או סיבה נפשית אחרת או נעלם כשהנסיבות מלמדות שייתכן הוא מת מוות טבעי, בתאונה או על ידי אדם אחר". בנוסף נכתב כי אגייאר סובל מהפרעה דו קוטבית חמורה.

עוד טענה הגברת אגייאר כי הטלפון הסלולארי וארנקו של בנה נמצאו על הסירה וכי האחרונה שראתה אותו בחיים היא המטפלת המשפחתית, בשעה שבע בערב ביום שלישי.

עוד לטענת אימו, הונו של אגייאר מתחלק כך: 50 מיליון דולר בהשקעות שונות, 15 מיליון דולר מזומן ו-35 מיליון דולר בנדל"ן בישראל. בנוסף, ביתו מוערך בכחמישה מיליון דולר, יש לו שבעה כלי רכב ויאכטה בשווי למעלה משני מיליון דולר. "יש סכנה מיידית שנכסיו של הנעדר ייאבדו או שיעשה בהם שימוש לא ראוי בשל היעלמות הנעדר. על הנכסים יש להגן מבזבוז ו/או חיסול", נכתב בבקשה.

משמר החופים העביר עוד יום בחיפושים אחרי אגייאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully