וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמר החופים: "מנצלים את אור היום בחיפוש אחר אגייאר"

21.6.2012 / 20:00

קצין משמר החופים על היעדרותו של אגייאר: "מקווים שנגיע לתוצאות לפני הלילה". הבלש מאנדל: "ההיעלמות שלו מוזרה"

גומא אגייאר איש עסקים. קובי אליהו
הזמן הוא קריטי. אגייאר/קובי אליהו

הלם, כך ניתן לתאר את התחושות בהפועל ירושלים לאחר שנודע כי הבעלים, גומא אגייאר, נעדר. כזכור, אגייאר יצא ביום שלישי עם הסירה שלו לשוט באזור פורט לודרדייל, ומשלא חזר, התקשרה אשתו למשטרה. לאחר חיפושים מאומצים, מצאה המשטרה את סירתו של אגייאר כשאורותיה והמנוע דולקים, אך אגייאר לא נמצא עליה והחשש לחייו עדיין כבד, כשכל רגע שעובר מבלי שמצליחים כוחות החילוץ לאתרו, גורע מהאפשרות שיימצא בחיים, כך לטענת המשטרה.

הקצין ג'ון פול ריוס, ממשמר החופים הודה הערב (חמישי) בשיחה עם וואלה! ספורט כי סוגיית הזמן משמעותית מאוד. "הזמן הוא מאוד קריטי במקרים כאלו", מבהיר ריוס. "משמר החופים ערך חיפושים לאורך כל הלילה, יש לנו כמה צוותים והוצאנו גם צוות חיפושים נרחב יותר עם האור הראשון בבוקר. כמה סירות עורכות את החיפוש. נכון לעכשיו יש עדיין חיפושים ואין ממצאים שהובילו להתפתחויות גדולות לצערי. אנחנו ממשיכים לנצל את אור היום ומקווים שנגיע לתוצאות לפני שיהיה לילה. בגלל נושא הזמן אנחנו מבצעים חיפושים נרחבים בשילוב עם גורמים אחרים".

הבנתי שנגרם נזק לסירה מה שעלול להיגרם , מרוחות עזות ותנאים לא קלים בים, בזמן בו אגייאר היה כביכול בסירה. האם ישנם רמזים חדשים שיכולים להבהיר מה קרה?

"נכון לעכשיו לא קיבלתי שום מידע חדש ולא ידועים לי פרטים חדשים. אנחנו מתמקדים אך ורק בחיפושים במטרה לאתר את מר אגייאר". עדיין לא ברורה הסיבה לשמה יצא אגייאר לשיט בליל יום שלישי, כשמספר גורמים במשטרה טענו כי הים לא היה שקט באותו זמן, ושיט בזמן שכזה הוא דבר לא מומלץ. גורם במשטרה כינה את האירוע "מוזר", וטען כי הם עדיין מנסים לפענח את המקרה.

הבלש טרוויס מאנדל הוסיף הערב בשיחה עם וואלה! ספורט: "החקירה הזאת מוזרה. עדיין לא ברור למה הוא יצא לאוקיינוס בתנאים הקשים הללו. היו רוחות חזקות ותנאים קשים בים. זה מוזר, ואנחנו מנסים לפענח מה היתה הסיבה שלו לצאת במזג אוויר שכזה".

האם ידוע לכם אם אגייאר היה לבד על הספינה?

"אנחנו מאמינים שהוא היה לבד כשהוא עזב את הבית שלו בדרך לסירה. אנחנו מנסים לשאול ולתחקר כמה שיותר דברים ולאסוף ממצאים ולהבין מה קרה על הסירה הזו ואיפה מר אגאייר נמצא". מאנדל הוסיף ואמר: "אנחנו מנסים להגיע לממצאים חדשים, אם זה דרך הסירה או מה- GPS שלו. אנחנו מנסים לאסוף ביחד את כל הדברים כדי לנסות להבין מה קרה לו, אבל ברגע זה הכל אפשרי- ואנחנו חייבים למצות כל אספקט בחקירה הזאת בכדי להבין מה קורה ובתקווה ראשית כמובן להשיב את אגאייר בריא ושלם למשפחתו".

איך משפחתו מגיבה בימים האחרונים? הם אומרים דברים מסוימים?

"כמובן שהמשפחה שלו מאוד מוטרדת מההיעלמות שלו. אני לא יכול לדבר בשמם, אבל כמובן שהם מאוד עצובים מההיעלמות שלו".

גומא אגייאר איש עסקים. מגד גוזני
מתפללים לשלומו. אגייאר/מגד גוזני

עמותת הפועל ירושלים הוציאה הערב ידיעה בה נכתב: "אנו מקווים לסיום טוב של פרשת היעלמותו של גומא אגייאר.חברי העמותה לקידום הכדורסל בישראל (הפועל מגדל ירושלים) שמעו בדאגה את הדיווחים המגיעים מארה"ב בדבר היעלמותו של גומא אגייאר, בים הסוער. אנו מקווים שפרשיית ההיעלמות של גומא תיפתר על הצד בטוב ביותר וגומא ישוב אלינו בריא ושלם. מהעולה מהתקשורת, אשר ממנה אנו ניזונים בעיקר, אנו מבינים שיש מקום לדאגה ולחשש, אך עד לבירור העובדות אנו מעדיפים את התקווה להימצאותו על פני האפשרויות האחרות".

דני כהן נציג הוועד המנהל, הוסיף: "עמותת הכדורסל מקווה לסיום טוב של פרשת ההיעלמות של גומא אגייאר, בים הסוער. גומא הוא אדם יקר ואהוב, אשר ביקש לתרום לספורט בכלל ולהפועל ירושלים ולעיר ירושלים בפרט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully