וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומא אגייאר נעדר בארה"ב, חשש לחייו

20.6.2012 / 20:24

חשש לחייו של איש העסקים, שיצא לשיט עם סירת המנוע שלו, ולא חזר. אשתו הזעיקה את המשטרה, משמר החופים מצא את הסירה נטושה

חשש לחייו של איש העסקים גומא אגייאר, שנעלם מאז שעות הלילה אמש (שלישי) בארצות הברית. אגייאר, אחד מבעלי הפועל ירושלים ובעבר הספונסר של בית"ר ירושלים, יצא אתמול בערב (19:30 שעון ארה"ב) לשיט בסירת המנוע בבעלותו מהנמל בפורט לודרדייל בפלורידה.

ככל הנראה, אגייאר וסירתו נקלעו למזג אוויר סוער. לאחר שלא שב לביתו, הודיעה רעייתו למשטרה על היעדרותו והביעה את דאגתה, ואנשי משמר החופים החלו לחפשו. משטרת פורט לודרדייל והמשטרה המקומית אישרו שהם מחפשים אחר אגייאר. החשש לחייו התגבר לאחר שסירת המנוע שלו נמצאה ריקה על החוף בשעה 1:15 בלילה, עם האורות דולקים והמנוע עובד.

על פי הדיווחים, אשתו ג'יימי הגיעה הביתה אמש וחשבה שהוא במשרד, אבל עובד של המשפחה בישר לה שהוא יצא עם הספינה ולא נראה מאז. משמר החופים ויחידת הים של פורט לודרדייל מחפשים במרחק שלושה מיילים מהחוף, והמשטרה המקומית כבר פרסמה מספר טלפון מיוחד וביקשה מכל היודע דבר על הפרשיה, לדווח.

עורך הדין של אגייאר, פרד חדד אמר: "אני די מבולבל. אני מאוד מחבב את הבחור הזה, דואג לו מאוד". חדד הוסיף כי אגייאר יודע להשיט את הספינה.

יש לציין כי בינואר 2010 אושפז אגייאר בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי לפי בקשת משפחתו, לאחר שטען כי ביקר את בעזה את גלעד שליט.

במיאמי חוקרים: למה אגייאר יצא לשוט לבד, בלילה, בתנאי מזג אוויר קשים?

צפו בדיווח של תחנת חדשות מקומית באשר להיעדרותו של אגייאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully