וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיאמי חוקרים: למה אגייאר יצא לשוט לבד בתנאים קשים?

משטרת מיאמי חוקרת מדוע אגייאר יצא להפלגה בשעה מאוחרת במזג אוויר סוער, והאם הוזהר ע"י משמר החופים: "נחפש ונקווה"

משטרת מיאמי ומשמר החופים בפלורידה ממשיכים בחיפושיהם אחר גומא אגייאר, שיצא אמש (שלישי) בערב לשוט בסירת המנוע שלו, ומאז אבדו עקבותיו. החשש לחייו של אגייאר גבר בעיקר לנוכח מזג האוויר הסוער בים, ובמיוחד לאחר שהסירה שלו נמצאה בשעת לילה מאוחרת עם מנוע עובד ואורות דלוקים, בעוד אגייאר לא נמצא עליה.

כעת במשטרה בודקים מספר דברים בשיחות מול המשפחה. הדבר הראשון שנחקר הוא האם אגייאר קיבל אזהרה ממשמר החופים שהים מסוכן להפלגה. כמו כן, מבררים עם המשפחה מה הוביל אותו לצאת לשוט בשעה כזאת מאוחרת, בתנאים כל כך לא נוחים.

הקצין ג'ון פול ממשמר החופים של מיאמי סיפר הערב בשיחה עם וואלה! ספורט: "קיבלנו דיווח אתמול שגומא אגאייר יצא על הספינה שלו בסביבות 19:15 בערב עם הספינה שלו. הוא היה עליה לבד, ממה שדיווחו לנו. דווח לנו שהוא לא חזר, וב-2:00 לפנות בוקר אנשים על החוף סיפרו שהם רואים את הספינה נסחפת לחופים של פורט לודרדייל, כשאורות הניווט עדיין פעלו עליה, והמנוע של הספינה גם כן פעל.

"כשהסירה נמצאה, גומא לא היה עליה לצערי. זה בערך שלושה מיילים מהיכן שאגאייר יצא, והסירה נסחפה לשם. יש לנו צוותים כרגע בשטח שמנסים לאתר את מר אגייאר, כולל ספינה אחת קטנה יותר, וגם הליקופטר באוויר עורך כל הזמן סיורים למצוא אותו".

פול הוסיף ש"על פי מה שנאמר לנו, הוא יצא לבד על הסירה. מזג האוויר וגם הראות היו מאוד לא טובים בימים האחרונים. זה בהחלט לא היה מזג אוויר אידאלי לצאת לים. כעת כל שנותר לנו זה לערוך חיפושים ולקוות לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully