וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י: "איטליה יותר חזקה מאנגליה"

הבלם שצפוי לחזור להרכב ביום ראשון הוסיף: "יש לנו כוח סבל ורצון לנצח". איניאציו אבאטה: "נצטרך לכפות אל הסגנון שלנו"

איניאציו אבאטה ופדריקו בלצארטי פתחו לראשונה בורו 2012 במשחק של איטליה נגד אירלנד, אז המאמן צ'זארה פראנדלי שינה שיטה ועבר למערך שבו ארבעה שחקני הגנה. השניים הצטיינו, בעיקר בלצארטי, וכעת לפראנדלי כאב ראש חיובי האם להמשיך עם שניהם גם ברבע הגמר נגד אנגליה ביום ראשון.

"לאנגליה יש שחקנים מאוד מהירים שיודעים להגביה ולמסור כדורי רוחב, ויש לה שחקני התקפה מאוד חזקים, אבל יש לנו סגנון משחק ונצטרך לכפות אותו, גם אם זה אומר שנצטרך לסבול קצת", אמר אבאטה במסיבת עיתונאים שנערכה היום (חמישי).

מי שיחסר מהמשחק ביום ראשון הוא ג'ורג'יו קייליני, שנפצע והוחלף נגד אירלנד. אבאטה אמר: "ג'ורג'יו מאוד חשוב, הוא שחקן עם ניסיון בינלאומי ועם הרבה כוח פיזי, אבל אני בטוח שמי שיחליף אותו יעשה עבודה טובה ושיהיה לו משחק מצוין".

כרגע אנדראה ברצאלי ולאונרדו בונוצ'י הם אלו שאמורים לפתוח במרכז ההגנה, והאחרון אמר: "על פי שלושת המשחקים הראשונים בטורניר, אפשר לומר שאנחנו יותר חזקים מאנגליה, אבל על המגרש יש עוד דברים כמו כוח סבל ורצון לנצח. לא חסר לנו משניהם".

מי שכנראה יחזור להרכב הוא מריו באלוטלי, שנכנס כמחליף נגד אירלנד וכבש בדקה ה-90. החלוץ הבעייתי שבשבועיים האחרונים ריכז אליו יותר תשומת לב מכל שחקן אחר בנבחרת איטליה, כנראה יפתח על חשבון אנטוניו די נטאלה. טיאגו מוטה סובל מכאבים והוא בספק, כשאנטוניו נוצ'רינו או ריקרדו מונטוליבו צפויים לפתוח במקומו אם הוא לא יהיה כשיר עד המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully