וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רוסי: "הגיע הזמן שמריו באלוטלי יתבגר"

איטליה מוכנה לקרב מול אנגליה, דניאלה דה רוסי מחכה ל"אליל שלי" סטיבן ג'רארד, ופונה לבאלוטלי: "תתחיל לקחת אחריות"

אחד ממשחקי רבע הגמר הכי מרתקים ביורו יפגיש בין אנגליה לאיטליה. דניאלה דה רוסי, ששיחק במהלך היורו הנוכחי בהרכב האיטלקי גם בהגנה וגם בקישור, כבר מתכונן לקראת המפגש שלו עם "אלילו" סטיבן ג'רארד, ומזהיר גם את מריו באלוטלי ודורש ש"יתבגר".

"אני יודע ש-20 מיליון אנשים ראו בטלוויזיה את המשחק שלנו מול אירלנד, אני רק מקווה שעוד כמה מהם יגיעו לפה לתמוך בנו באיצטדיון", אמר דה רוסי, "הבעיה היא שאיטליה עוברת תקופה לא קלה עכשיו, ולא להרבה אנשים יש כסף לנסוע עד כאן. האוהדים האנגלים תמיד נוסעים לכל מקום אחרי הנבחרת שלהם, אבל זה לא משנה באמת מה המאזן ביציעים. על המגרש זה 11 מול 11".

דה רוסי הודה ש"סטיבן ג'רארד תמיד היה האליל שלי, והוא משחק ברמות גבוהות כבר שנים. לאנגליה יש נבחרת חזקה מאוד, שמשחקת בסגנון איטלקי, עם הגנה חזקה. אולי היינו מעדיפים לפגוש את אוקראינה, אבל גם זה בסדר".

מפגש מעניין יהיה בין מריו מאלוטלי, האיטלקי של מנצ'סטר סיטי, לבין חבריו מהפרמיירליג. "מריו יכול לפגוע בכל נבחרת, כי מה שחשוב זה לכבוש שערים", יודע דה רוסי, "האם הוא אאוטסיידר? אני בספק. אבל אני חושב שהגיע הזמן שהוא יתחיל לקחת אחריות ושיתייחסו אליו כמו לכל השאר. הוא כבר גבר. בגילו כבר שיחקתי בגביע העולמי ושלחתי למישהו מרפק... זה היה בטעות, אבל התמודדתי עם זה והתבגרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully