וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה: "מגרשי השדים", "הביאו את איטליה"

הצהובונים חגגו את העפלת אנגליה לרבע הגמר, וחילקו מחמאות לווין רוני וסטיבן ג'רארד: "הפעם האוקראינים היו קורבנות לשוד"

אנגליה חוגגת. אמנם כולם מדברים על האפרוריות שיש בה, אבל הנבחרת של רוי הודג'סון קינחה אמש (שלישי) את שלב הבתים ביורו עם שבע נקודות וניצחון דחוק על אוקראינה המארחת 0:1 משער שהבקיע ווין רוני המתקמבק בדקה ה-48. בזמן שבאוקראינה כעסו על השער שנפסל להם בהחלטה מפוקפקת, בעיתוני אנגליה יצאו מגדרם.

קפטן נבחרת אנגליה סטיבן ג'רארד. רויטרס
זכה למירב המחמאות. סטיבן ג'רארד/רויטרס

"מגרשי השדים" זעקה הכותרת הבוקר של 'מירור', שסיפרה על כך ש"רוני ינסה לשים סוף למזל הרע של אנגליה ברבע הגמר", הזכירה שביורו 2004 ובגביע העולמי ב-2006 אנגליה לא הצליחה לחצות את שלב שמונה האחרונות ותהתה האם משהו ישתנה הפעם במשחק נגד איטליה ביום ראשון.

ב'סאן' החמיאו גם הם לרוני עם הכותרת we'll go all the wayne על משקל "נלך כל הדרך", והזכירו שהנבחרת זכתה לעזרה מצידו של קוון הונגרי. סטיבן הווארד הביע תקווה ש"לא השתמשנו בכל המזל שלנו במשחק אחד". הוא גם הזכיר: "התלוננו זמן רב על כך שהשער של פרנק למפארד נגד גרמניה בדרום אפריקה לא אושר, אבל הפעם היו אלה האוקראינים שראו את עצמם קורבנות לשוד".

ב'דיילי מייל' קראו "הביאו את איטליה", ובטור הפרשנות של מרטין סמואל נכתב ש"ג'רארד הוא האדריכל וההשראה של הנבחרת של הודג'סון. הוא השחקן שלו חיכינו. השחקן היחיד שראינו עם היציבות בליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully