וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "לא הופעות פנטסטיות, אבל השגנו את התוצאות"

קפטן אנגליה שיבח את חבריו לאחר ההעפלה מהמקום הראשון. הודג'סון: "שיחקנו באומץ". רוני: "יודעים למה אנחנו מסוגלים"

בניגוד לכל ההערכות המוקדמות, אנגליה סיימה את בית ד' במקום הראשון ובכך הנבחרת של רוי הודג'סון נמנעה ממפגש רבע גמר עם ספרד. ווין רוני חזר מהרחקה, פתח בהרכב ונגח בדקה ה-48 שער שקבע 0:1 לאנגלים על אוקראינה. בעקבות ההפסד של צרפת 2:0 לשבדיה, אנגליה זכתה בראשות הבית ותפגוש את איטליה ברבע הגמר בעוד צרפת היא זו שתתמודד מול ספרד.

בסיום המשחק האנגלים חגגו. הקפטן סטיבן ג'רארד, שבישל שער שלישי בטורניר, סיכם: "השער של רוני היה דחיקה, אבל הוא ימשיך לכבוש כאלה שערים, נגיע רחוק. הוא חשוב לנבחרת ולמדינה. עכשיו ניקח כל משחק לגופו. איטליה היא הבאה בתור והם טובים מאוד הגנתית. צריך קצת מזל כדי להצליח בטורנירים כאלה ובואו נקווה שיהיה לנו מזל. הוגרלנו לבית קשה והמטרה הייתה לנסות להגיע למקום הראשון. אף אחד לא האמין בנו בפתיחה, אבל צברנו מומנטום. ההופעות לא היו פנטסטיות, אבל עבדנו קשה והשגנו את התוצאות.

המנג'ר רוי הודג'סון: "זה היה משחק מאוד קשה. משחק חוץ אמיתי עם 60 אלף אוהדים שלהם לעומת 4,000 שלנו. היינו טובים מאוד מהפתיחה. לא הרבה האמינו שנסיים במקום הראשון בבית. הרבה חשבו שבכלל לא נעלה. נתנו הופעה אמיצה וגם היה לנו מזל. המשחק של היום היה מצוין עבור רוני. הוא שיחק טוב, עבד קשה ויכול היה לכבוש עוד שערים. היינו מסוכנים במתפרצות, אבל אנחנו יכולים להיות יותר מסוכנים. ידענו שצרפת בפיגור וגם תיקו יספיק לנו למקום הראשון ולכן היינו זהירים".

ווין רוני: "אני מאושר שניצחנו ומאושר שכבשתי. זה מעולה כי לא כבשתי שער בטורניר גדול זמן רב. כל השחקנים היו נהדרים והתגוננו כמו שצריך מול קהל קשה. זה היה ניצחון ראוי. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ולמה אנחנו מסוגלים. אנחנו עובדים קשה טקטית ובינתיים זה הולך בסדר. קיבלנו עוד יום מנוחה ואני מקווה שנגיע רעננים לרבע הגמר. המשחק מול איטליה יהיה קשה, אבל נצטרך להגיע בטוחים. לא משנה מה מצפים מאיתנו, אנחנו מוכנים לאתגרים שיבואו".

שחקני נבחרת אנגליה ווין רוני, אשלי קול חוגגים. רויטרס
ימשיך להבקיע בסגנון דחיקה? רוני/רויטרס

הקשר ג'יימס מילנר הוסיף: "הופעה גדולה ותוצאה גדולה. זה היה משחק חוץ, אבל שמענו את האוהדים שלנו שרים לאורך כל המשחק. תחת לחץ במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, אבל עבדנו קשה והשגנו את התוצאה שרצינו. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר כמו שעשינו בחלקים מהמשחקים. עוד לא נתנו הופעה שלמה, אבל אנחנו מתחזקים. נגד הנבחרות הטובות באירופה צריך לעבוד קשה כדי לעצור אותן. אנחנו מאוד מאורגנים נגד שחקנים מסוכנים. מריו באלוטלי? אני מקווה שנשאיר אותו שקט".

שחקן נבחרת אנגליה ג'ון טרי מנסה להציל מהקו. AP
ועוד מבט לרגע מעורר המחלוקת. טרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully