וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אליניב ברדה מבוקש בליגה הסינית

בתקשורת הבלגית טוענים כי השכר הגדול של חלוץ נבחרת ישראל מעיק על גנק, שבכלל בונה על צמד חלוצים חלופי

"אנחנו רוצים את ברדה, אבל המקרה שלו שונה כי החוזה שלו מסתיים בסוף העונה ויש בו התעניינות. יכול להיות שנשמע הצעות לגביו", כך אמר אמש (שני) דירק דגראן, הג'נרל מנג'ר של גנק והאיש החזק במועדון, והגביר את הסיכויים כי חלוץ נבחרת ישראל יעזוב את הקבוצה הבלגית בה משחק מאז 2007.

היום המשיכה התקשורת הבלגית ליצור ספקולציות בנוגע לעתידו של ברדה, כשדיווחה כי החלוץ בן ה-30 מבוקש בליגה הסינית - "הליגה בה משחק ניקולא אנלקה" - כך על פי הדיווח, אם כי שם של קבוצה ספציפית לא הוזכר. לאחרונה פורסם כי גם בירסחוט מעוניינת בשירותיו של ברדה,, כאשר גם קבוצות מהליגה השנייה בספרד והליגה הבכירה ברוסיה עומדות על הפרק.

על פי התקשורת הבלגית, שכרו של ברדה - כמיליון דולר לעונה - מכביד על גנק, ומאמנה, מריו בין, בונה על חלק התקפי שיכלול את ילה ווסן וכריסטיאן בנטקה.

ברדה עבר לגנק מהפועל תל אביב בקיץ 2007 ובשנים האחרונות הפך לאחד החלוצים המוערכים בבלגיה עם 52 שערי ליגה ו-38 בישולים ב-146 הופעות. אשתקד החמיץ חלקים גדולים מהעונה בגלל שורת פציעות, אך סיים את העונה עם תשעה שערים ושבעה בישולים ב-22 הופעות. במהלך השנים בגק זכה ברדה עם הקבוצה בגביע ובאליפות והופיע עמה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully