וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה יעזוב את גנק?

18.6.2012 / 18:30

ג'נרל מנג'ר הבלגים אישר כי במועדון עשויים למכור את הישראלי אחרי חמש שנים: "יש התעניינות, יכול להיות שנשמע הצעות"

האם אליניב ברדה יעזוב בקרוב את גנק אחרי חמש שנים? במועדון הבלגי שוקלים למכור את החלוץ הישראלי בן ה-30 מכיוון שבקיץ הבא יפוג חוזהו. בקבוצה קיבלו במהלך הקיץ לא מעט הצעות עבור החלוץ, שהיה אחד המצטיינים בשורותיה האחרונות, ומעדיפים למכור אותו בשלב זה ברווח ולא לאבד אותו בחינם בקיץ הבא.

דירק דגראן, הג'נרל מנג'ר של גנק והאיש החזק במועדון, אמר היום (שני) לכלי התקשורת באימון הבכורה לקראת עונת 2012/13: "אנחנו רוצים את ברדה, אבל המקרה שלו שונה כי החוזה שלו מסתיים בסוף העונה ויש בו התעניינות. יכול להיות שנשמע הצעות לגביו". ברדה, אגב, נטל חלק באימון לאחר שהחלים לחלוטין מהפציעה בשריר התאומים שהשביתה אותו ממשחקי הפלייאוף העליון ומנעה ממנו לשחק במשחקי הידידות של הנבחרת.

כאמור, ברדה מושך התעניינות עצומה מצד קבוצות בבלגיה ומחוצה לה. לאחרונה פורסם בבלגיה כי בירסחוט מעוניינת בשירותיו, אך נראה כי הסיכויים שיעבור לשם אינם גבוהים. גם קבוצות מהליגה השנייה בספרד והליגה הבכירה ברוסיה עומדות על הפרק.

ברדה עבר לגנק מהפועל תל אביב בקיץ 2007 ובשנים האחרונות הפך לאחד החלוצים המוערכים בבלגיה עם 52 שערי ליגה ו-38 בישולים ב-146 הופעות. אשתקד החמיץ חלקים גדולים מהעונה בגלל שורת פציעות, אך סיים את העונה עם תשעה שערים ושבעה בישולים ב-22 הופעות. במהלך השנים בגק זכה ברדה עם הקבוצה בגביע ובאליפות והופיע עמה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully