וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו לוריס: "מאמין שצרפת ואנגליה תהיינה ברבע הגמר"

שוער צרפת מתכונן לשבדיה (21:45, ספורט1 ו-HD): "מקווה לסיים במקום הראשון. לא רוצים לפגוש את ספרד בשלב הבא"

שלב הבתים של יורו 2012 יגיע הערב (שלישי) לסיומו, לא לפני דרמה פוטנציאלית נוספת, כשצרפת, אוקראינה ואנגליה נאבקות על שני הכרטיסים לרבע הגמר מבית ד'. מי שנמצאת במצב הטוב ביותר מבין השלוש היא צרפת, שמוליכה את הבית ותפגוש את שבדיה (21:45, ספורט1 וספורט1 HD) שלמעשה איבדה סיכוי לעלות. אנגליה ואוקראינה תפגשנה במשחק המקביל, כשתיקו יספיק לנבחרת של רוי הודג'סון בשביל להמשיך בטורניר.

"לפני הטורניר ציפיתי שצרפת ואנגליה תעלנה לרבע הגמר וכפי שזה נראה כרגע, זה מה שהולך להיות. יחד עם זאת, יש עוד 90 דקות לשחק ואסור שיהיה לנו עודף ביטחון", אמר שוער הלס בלוז, הוגו לוריס, "אנחנו מרוצים ממה שעשינו עד עכשיו בטורניר. אנחנו משחקים טוב, אבל עדיין לא זכינו בשום דבר. אנחנו צריכים לנצח את שבדיה ולסיים במקום הראשון בבית".

היריבה הסקנדינבית כאמור איבדה סיכוי לעלות וסיימה את דרכה בטורניר אחרי שני משחקים, ולוריס אמר: "זה שהם בחוץ לא אומר כלום, זה משחק הפרידה שלהם והם ירצו להשיג בו נקודות. אסור לקחת אף יריבה כמובנת מאליה ולא משנה מי היא. ציפיתי ליותר משבדיה, אבל ההפסד שלהם במשחק הראשןו לאוקראינה אחרי שהם כבר הובילו, היה מכה גדולה מבחינתם".

ניצחון הערב לא יבטיח לצרפתים בשביל מקום ראשון בבית והם עדיין יהיו תלויים במשחק המקביל. דבר אחד ברור: מי שתסיים במקום השני תפגוש את אלופת העולם ספרד. "נרצה להימנע ממשחק נגד ספרד ברבע הגמר, אבל כרגע אנחנו מתרכזים רק בלעלות שלב ולא במשהו אחר", סיכם לוריס.

נבחרת צרפת בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully