וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "ספרד ואיטליה יעלו. אין שום דיל"

מאמנה הספרדי של רומא אשתקד דחה אפשרות ל-2:2 בין ספרד וקרואטיה שישאיר את האזורי בחוץ. טורס ישבור נאחס אישי?

שעות לפני משחקי ההכרעה בבית ג' (21:45), סוכנויות ההימורים ברחבי אירופה הורידו את היחסים לתוצאה של 2:2 בין ספרד וקרואטיה, שתספיק לשתיהן לעלות על חשבונה של איטליה, שתשחק במקביל מול אירלנד. באיטליה, כמובן, חוששים מהתסריט הזהה שגרם להדחתם בשלב הבתים של יורו 2004 (אחרי 2:2 בין דנמרק ושבדיה), בעוד בספרד ובקרואטיה עסקו בעיקר בדחיית הספקולציות.

דמיאנו תומאסי, נשיא ארגון השחקנים האיטלקי ושחקן הנבחרת ביורו 2004, אמר: "ספרד תשמח מהדחה של איטליה, בעוד קרואטיה תשמח להדיח את ספרד", והוסיף: "קל לשחק על 0:0, אבל 2:2 זה יותר מסובך. במיוחד במשחק בו המנצחת תזכה בראשות הבית. ספרד ואיטליה צריכות לחשוב על מה שקרה לרוסיה ולהתרכז במשחקים שלהן".

גם בספרד עסקו הבוקר בהרחבה במשחק ובשער העיתון "מארקה" הופיעה תמונה של לואיס אנריקה מדמם מאפו במשחק בין ספרד ואיטליה במונדיאל 1994 לאחר שנפגע ממרפקו של מאורו טאסוטי. לצד התמונה נכתב: "איטליה, הירגעי. אנחנו לא נוטרים טינה". אנריקה עצמו, שאימן אשתקד ברומא, צייץ: "ספרד ואיטליה יעלו. שום דבר לא מתבשל".

ולכדורגל. על פי דיווח ב"אס", ספרד וקרואטיה הסכימו סכימו כי משטח הדשא בגדאנסק יושקה לפי תקנון אופ"א: 60-75 דקות לפני תחילת המשחק. זאת לאחר שבמשחק הראשון בין ספרד ואיטליה, האחרונה סירבה להשקות את המשטח ובסיום התלוננו שחקני ספרד כי הדשא היבש הקשה על הנעת הכדור.

פרננדו טורס, שיפתח הערב בהרכב, ינסה לשבור נאחס אישי. מאז יוני 2009 החלוץ לא כבש בשני משחקים רצופים של ספרד. טורס כבר הפך לחלוץ השלישי בתולדות ספרד שכובש בשתי אליפויות אירופה שונות והוא מחפש גם לשבור את שיא ההבקעות של חלוץ ספרדי ביורו, ששייך לדויד וייה עם ארבעה כיבושים.

ספרד וקרואטיה יפגינו ספורטיביות? (21:45, ערוץ 9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully