וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה הצעה משופרת ליוסי שבחון

18.6.2012 / 13:02

אחרי הפיצוץ בסוף השבוע, אלישע לוי ביקש להחתים את הקשר. נמשך המו"מ עם נציגי פלצ'וק ומויסוב. אילוז יחתום בקרוב

לאחר סוף שבוע סוער שבסיומו הכריזו הצדדים על פרידה, הפועל באר שבע פנתה לקשר יוסי שבחון והגישה לו הצעה משופרת לקראת העונה הבאה, כך נודע הבוקר לוואלה! ספורט. במועדון החליטו לחדש את הקשר עם השחקן לאחר שהמאמן אלישע לוי הבהיר כי הוא מעוניין להמשיך איתו את ההתקשרות. "ההצעה הראשונה הייתה נמוכה מאוד", אמרו בסביבתו של השחקן, "באר שבע זה מקום חם, ואנחנו לא פוסלים שום דבר".

במקביל, נערך משא ומתן עם בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב, ועם החלוץ ניקולאס פלצ'וק, שמיוצגים על ידי סוכנת השחקנים ויקי וקנין. הבוקר נערכו שיחות בין הסוכנים למנכ"ל אסי רחמים, במטרה לסגור את התנאים שלהם לעונה הבאה. הפגישה בין הבעלים אלונה ברקת למהראן ראדי וסוכניו הייתה אמורה להתקיים היום בשעות הבוקר, אך נדחתה ותתקיים בהמשך השבוע.

במועדון עדיין ממתינים לתחילת האימונים כדי לוודא שוויליאם סוארס יגיע לישראל. הקשר מנסה למצוא קבוצה באירופה, אך במועדון מאמינים שהוא ימשיך גם בעונה הבאה. הקפטן אביתר אילוז אמור לחתום בקרוב על חוזה לעונה אחת, למרות שבינתיים הצדדים לא הגיעו להבנות.

החלוץ מוחמד כליבאת ביקש תשובה מהנהלת מכבי חיפה לגבי אופן העברתו. אם יאושר לו לצאת לעונת השאלה נוספת, סוכניו ינסו לסגור אותו בבאר שבע. לשחקן יש גם אופציות אחרות.

באר שבע במשא ומתן מתקדם עם דניאל מויסוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully