וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במו"מ מתקדם לרכישת דניאל מויסוב

17.6.2012 / 7:59

לאחר הפניה לבלם מקדוניה, החל מו"מ עם וויבודינה. ראדי ופלצ'וק, שלוי נתן אור ירוק להחתמתם, עשויים לסגור השבוע

לאחר שאלישע לוי נתן בסוף השבוע אור ירוק להחתמתו, הפועל באר שבע מנסה לרכוש את כרטיסו של בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב (24), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר. על פי מידע שהגיע למועדון, שכרו של הבלם לא יהווה בעיה וכעת כל שנותר הוא לסכם את העברתו מקבוצת וויבודינה.

רשימת שחקני הרכש של אלישע לוי כוללת גם שלושה שחקנים אחרים שעשויים לחתום השבוע: מהראן ראדי, שעל מועמדותו פורסם לפני כחודש, שסוכניו הבהירו כי אין צורך בדמי העברה מסכנין ייפגש שוב עם הקבוצה כדי לסכם. כפי שפורסם בסוף השבוע, ניקולס פלצ'וק צפוי לחתום בקבוצה שפנתה אליו, זאת לאחר שמועמדותו עלתה מיד לאחר ששוחרר מעכו וירדה מהפרק לאחר שבאר שבע פנתה למירוק אורמוש. המועמד השלישי הוא מוחמד כליבאת, שנמצא בסוף הרשימה של המאמן. לגבי מועמדותו של ברק יצחקי, שהוזכר בסוף השבוע כמועמד גם למכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אמרו במועדון: "הוא מחזיק בחוזה שמן מאוד. אם נביא את ראדי ואת מויסוב, יהיה קשה מאוד להחתים אותו. אין ספק שמדובר בשחקן שיכול לשדרג אותנו".

באר שבע רוצה את עלי עוסמאן, כשגם קלימי סבן הוצע לאחרונה ללוי. במקביל, המאמן בודק אפשרות להתחזק במגן ימני זר. אם וויליאם סוארס יגיע לפתיחת האימונים בשבוע הבא, הוא יישאר בקבוצה. אם זה לא יקרה, לוי ינסה להחתים קשר אחורי נוסף.

בסוף השבוע הבהירו בבאר שבע כי החלוץ מורד אבו ענזה יגיע רק אם אבו סוחבי יפחית מדרישותיו הכספיות. "זה נהיה טרנד, שכל אחד זורק מספרים באוויר וחושב שאלונה תשלם לו", אמרו. כזכור, הבעלים הציעה מיליון שקל על מחצית מכרטיסו של השחקן, אבו סובחי דורש חצי מיליון דולר עבור מחציתו.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully