וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הרוש מתכוון לפנות לבוררות, באר שבע תציע טרייד

23.5.2012 / 16:44

במועדון מוכנים לשחררו תמורת שחקנים מהקבוצה הקולטת. לוי רוצה את ראדי, שבינתיים מעדיף אירופה. אורמוש או לאלה יגיעו?

מגן הפועל באר שבע שמעון הרוש מתכוון לפנות לבוררות כדי לעזוב את הקבוצה, זאת לאחר שבמועדון סירבו לשחרר את השחקן בטענה שהוא תחת חוזה. כזכור, הרוש פנה למועדון לפני מספר ימים וביקש לשחררו לאלתר. בבאר שבע אמרו הבוקר (רביעי) כי הם מתכוונים להציע עסקת חילופי שחקנים לקבוצה שתקלוט אותו. במקרה שהרוש יפנה לבוררות, סעיף השחרור עשוי להיות נמוך מכיוון שבינואר הוא הופך לשחקן חופשי ויכול לנהל משא ומתן ללא אישורו של המועדון.

אחד השחקנים שאלישע לוי היה רוצה לראות בקבוצה הוא מהראן ראדי, אבל השחקן מעדיף לצאת לאירופה ולא ברור האם יגיע לבירת הנגב. אם ראדי יסכים להגיע, באר שבע תגיש לו הצעה רשמית. סכנין, אגב, היא אחת הקבוצות שהתעניינו בהרוש. המגן השמאלי אופיר דוידזאדה נמצא ברשימות של מכבי חיפה, אבל כאופציה שנייה לעמרי בן הרוש.

בסוף השבוע הבא יוזמן השוער אוהד לויטה לפגישה. במועדון לא מתכוונים לחכות לשוער זמן רב. אם לא תושג התקדמות תוך שבועיים, תפנה הקבוצה לשוער אחר. בויאן שראנוב ממכבי חיפה הוא אחד המועמדים, למרות שכרו הגבוה. שוער המשנה דניאל ליפשיץ לא מעוניין להמשיך כשוער שני וסוכניו מחפשים לו קבוצה אחרת בישראל על מנת שיצבור דקות משחק. אביתר אילוז, אבי יחיאל ויוסי שבחון ייפגשו עם המנכ"ל אסי רחמים בימים הקרובים. דיא סבע עדיין לא קיבל תשובה ממכבי תל אביב האם הוא משוחרר בעונה הבאה. אם התשובה תהיה חיובית, באר שבע תחתימו לעונה נוספת בהשאלה.

הקשר מירקו אורמוש, שעל מועמדותו פורסם שלשום, רוצה להגיע לקבוצה. אלישע לוי יחזור בשבוע הבא לישראל מחופשה פרטית בסין ואז יחליט עם סוכניו האם להתקדם במשא ומתן. לוי שוחח במהלך הימים האחרונים עם אחד מנציגיו של מהראן לאלה, שגם הוא מעוניין להגיע לבירת הנגב. המשא ומתן עם פביאן סטולר עדיין לא החל, אבל ההערכה היא שבאר שבע תפנה בקרוב לסוכנו.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully