וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציות של שבחון: אשדוד, נתניה והפועל חיפה

15.6.2012 / 8:50

אם באר שבע לא תגדיל את ההצעה, הקשר עשוי לעבור. סוכניו של ראדי הבהירו כי הוא חופשי. פלצ'וק יחתום בשבוע הבא?

בהפועל באר שבע עדיין סבורים שניתן יהיה לגשר על הפערים עם יוסי שבחון, שכזכור התגלעו עוד בשבוע שעבר, בפגישה הראשונית שהתקיימה עם סוכנו, אם כי הצדדים כרגע רחוקים מסיכום. במועדון טוענים שהקשר סיכם בקבוצה אחרת, אבל בסביבתו של שבחון מכחישים את הדברים. יחד עם זאת, נודע כי שלוש הקבוצות העיקריות שעשויות לקלוט אותו הן מ.ס אשדוד, הפועל חיפה ומכבי נתניה.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, השלים אמש את הרכב הצוות המקצועי שלו. כפי שפורסם אתמול, גיורא אנטמן סיכם על חוזה לעונה אחת ומאוחר יותר חתם במועדון וימשיך עם המאמן, במקביל לתפקידו בנבחרת ישראל. מאמן הכושר יהיה כצפוי מאירי סיני, לאחר שרני גולדיג חתם בכפר סבא. סיני ימשיך לעונה נוספת בקבוצה. לוי נתן אתמול אור ירוק לפתוח במשא ומתן עם בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב. המנכ"ל אסי רחמים צפוי לפנות לסוכניו של השחקן בשבוע הבא, והצדדים ינסו להגיע לסיכום.

הקבוצה פנתה גם לחלוץ ניקולס פלצ'וק, שעשוי לחתום בשבוע הבא. במועדון מקווים שמהראן ראדי יחתום בשבוע הבא, לאחר שסוכניו הבהירו כי הוא שחקן חופשי וסכנין לא יכולה לדרוש דמי העברה. כזכור, מוקדם יותר השבוע התעניינה באר שבע גם בחלוץ מוחמד כליבאת ושיחה נערכה בין השחקן לאלישע לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully