וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' בדרך לריאל מדריד?

מאטה ביליץ', חברו של קשר טוטנהאם, גילה: "הוא רוצה לשחק בספרד וקרוב למעבר". הספרס ידרשו תמורתו 35 מיליון ליש"ט

האם לוקה מודריץ' בדרך למעבר סנסציוני לריאל מדריד? חברו מאטה ביליץ', חלוצה של ספורטינג חיחון, טוען שהתשובה היא חיובית וסיפר בראיון ל"דיילי מייל": "אני חבר טוב של מודריץ' והוא רוצה לשחק בליגה הספרדית. הוא אוהב את הפרמיירליג, אבל רוצה לשחק בספרד והוא קרוב למעבר".

כוכב העבר הקרואטי דאבור שוקר ניתח גם הוא: "מודריץ' יכול לשחק בריאל מדריד. הוא צריך לשחק בקבוצה שנלחמת על תארים והוא מושלם עבורם. הייתי ממליץ לריאל להחתימו, אבל אם לא ריאל, הוא ישחק במנצ'סטר סיטי או צ'לסי. מודריץ' חייב לעזוב את טוטנהאם כדי לזכות בתארים".

מודריץ' עצמו, שנחשב לאחד החביבים על ז'וזה מוריניו, הודיע מספר פעמים כי לא יתעסק בעתידו עד סיום דרכה של קרואטיה ביורו 2012. למרות זאת, בסביבתו משוכנעים כי הוא לא יישאר בטוטנהאם. חברו לנבחרת ודראן צ'ורלוקה אמר רק בסוף השבוע: "לספרס יהיה קשה להשאיר אותו כי הם לא משחקים בליגת האלופות בעונה הבאה. הטורניר הזה מראה איזה שחקן גדול הוא".

ריאל היא לא היחידה שמעוניינת בכוכב הקרואטי של טוטנהאם. בימים האחרונים הוזכר שמן של מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי ככאלה שנאבקות על החלוץ. גם פריס סן ז'רמן של קרלו אנצ'לוטי הביעה עניין. טוטנהאם קבעה תג מחיר של 35 מיליון ליש"ט עבור הקשר המצוין.

קרואטיה תעלה לרבע הגמר היורו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully