וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "השנה אני מצליח לשנות משחקים"

אחרי שעלו ל-1:2 בסדרת הגמר, לברון ג'יימס וחבריו הסבירו מה הסיבות להצלחה. דוראנט: "אצטרך להיות יותר חכם בהמשך"

זה לא היה משחק גדול ב"אמריקן איירליינס ארנה" במיאמי, שם ניצחו ההיט 85:91 את אוקלהומה סיטי ת'אנדר. אבל מבחינת המקומיים, זה היה משחק חשוב מאוד, שהוכיח אולי שמבחינה קבוצתית, מיאמי מוכנה לזכייה בתואר - כך לפחות מאמינים שחקניה.

דווין וויד, שסיים את המשחק עם 25 נקודות ו-7 אסיסטים הסביר: ,בשנה שעברה אני לא חושב שהיינו מנוסים מספיק כקבוצה כדי להתמודד עם המעמד הזה. יש הרגשה שהפעם אנחנו מבינים את המצב הרבה יותר טוב ויכולים להתמודד איתו". גם כריס בוש התייחס להפסדים לדאלאס בסדרת הגמר בשנה שעברה ואמר: "אנחנו נושאים איתנו את הכאב הזה. אנחנו חושבים על זה כל יום, וזה ממש עוזר לנו להצליח בסדרה הזאת".

לברון ג'יימס, שהוביל את ההיט לניצחון עם 29 נקודות ו-14 ריבאונדים נשמע גם כמי שמריח את התואר והתייחס להבדלים בין השנה לשנה שעברה ברמה האישית: "אנחנו פשוט מנסים לעשות מהלכים. כבר אמרתי את זה, בשנה שעברה לא עשיתי מספיק מהלכים ששינו משחקים וזה מקור הגאווה שלי בסדרה הזאת. אני פשוט מנסה לעשות מהלכים שמשנים משחקים ואני אשתדל להיות שם בכל דבר שיעזור לקבוצה שלנו לנצח".

יודוניס האסלם אישר שכך חושבים גם שאר שחקני ההיט והתייחס לפעולות של לברון במשחק האחרון כשאמר: "הוא היה נפלא, הוא נפלא לכל אורך הפלייאוף. אני לא יודע אם הוא מסתכל על השעון או על לוח התוצאות, אבל הוא יודע מתי אנחנו צריכים ממנו את המהלכים הגדולים, והוא פשוט עושה את זה".

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה: "הצלחנו לייצר קשיחות ולמצוא דרכים מגוונות כדי לנצח. במחצית השניה לא הייתה לנו התקפה גדולה, אבל הגענו מספיק פעמים לקו העונשין כדי לייצר נקודות ולנצח. בפלייאוף הזה קורים לנו הרבה דברים, גם הערב היינו בפיגור של 10 נקודות, אבל השחקנים עשו את העבודה. זה לא תמיד משחק יפה, אבל כאן במיאמי אנחנו אוהבים ניצחונות כאלה כי זה מלמד הרבה על האופי של הקבוצה. ברור שיש עליות וירידות במשחק של 48 נקודות, והכי חשוב שהיינו חזקים מנטלית".

קווין דוראנט לא הצליח לספק הפעם סיומת גדולה למשחק, ומה שתורגם במשחק הקודם למהלכים מנצחים, נראה הפעם כמו מהלכים שהפסידו את המשחק. דוראנט, שגם נכנס לבעיית עבירות במאני טיים סיכם את ההופעה שלו במשחק מספר 3 ואמר: "זה היה מתסכל. הובלנו במשחק הזה ואז הם חזרו עם כמה זריקות. ביצענו שתי עבירות על שחקנים שזרקו מהשלוש. זה היה קשה מאוד כי אני שונא לשבת על הספסל, בעיקר בגלל בעיה של עבירות. אני פשוט מנסה לשחק אגרסיבי בשני הצדדים של המגרש, ולצערי אני גם סופג עבירות. הפסדנו פעמיים ברציפות, אני מניח שאצטרך לשחק יותר בחכמה בפעם הבאה, ואני מקווה מאוד לא לקבל יותר מדי שריקות לעבירות".

מיאמי ניצחה את אוקלהומה סיטי 85:91 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully