וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי ניצחה 85:91 את הת'אנדר, עלתה ל-1:2 בסדרה

לברון ג'יימס סיים עם 29 ו-14, וויד הוסיף 27 ו-7, וההיט שמרו על הבית בערב שהוכרע מקו העונשין. דוראנט קלע 25, אך אכזב ברבע האחרון

מיאמי עלתה הבוקר (שני) ליתרון 1:2 בסדרת גמר ה-NBA, לאחר שגברה בבית 85:91 על אוקלהומה סיטי במשחק השלישי. לברון ג'יימס שוב גבר על קווין דוראנט במאץ'-אפ של הסופרסטארים, כשקלע 29 נקודות וקלט 14 ריבאונדים מול 25 נקודות ו-6 ריבאונדים מצדו של דוראנט. הלילה כוכב הת'אנדר לא הצליח לספק נקודות עבור קבוצתו ברגעי ההכרעה, וסיים את הרבע הרביעי עם 4 נקודות בלבד.

דווין וויד הוסיף 25 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 כדורים חוזרים עבור מיאמי, שהניצחון העיקרי שלה הערב היה מקו העונשין. ההיט קלעו 31 מ-35 מהקו (89 אחוז), בעוד אוקלהומה סיטי קלעה רק 15 מ-24 (62 אחוז), בנתון שבדיעבד הכריע את ההתמודדות.

מיאמי ניצלה ברבע האחרון 4 דקות רצופות של אוקלהומה סיטי ללא סל ועלתה ליתרון 79:86, הת'אנדר חזרו וצימקו לנקודה אחת, אבל דוראנט וחבריו נראו לחוצים ומפוחדים ולא הצליחו למצוא את הסל בדקה וחצי האחרונה של המשחק. מיאמי השלימה את המשימה, גם במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, והזכירה את חשיבותם של קור רוח וניסיון.

מנגד, האורחים שוב מאוכזבים. ראסל ווסטברוק קלע 19 נקודות לאוקלהומה סיטי (8 מ-18 מהשדה), קנדריק פרקינס הוסיף 10 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך ג'יימס הארדן שוב סבל מערב בינוני עם 9 נקודות ו-6 אסיסטים ב-2 מ-10 מהשדה. סרג' איבקה סיים עם 5 בלבד, תאבו ספולושה שוב סיפק הגנה טובה אבל רק 6 נקודות, ודרק פישר היה לא רע עם 9 נקודות (2 מ-3 מהשלוש), אבל זה לא הספיק, בערב בו דוראנט סבל מבעיית עבירות ורשם 5 איבודים וכמה החלטות לא טובות.

בנוסף, דווקא בדקות טובות של הת'אנדר ברבע השלישי, דוראנט נאלץ לרדת לספסל בגלל עבירה רביעית, וראה את קבוצתו מאבדת מומנטום ואת השליטה במשחק. דוראנט שיחק 39 דקות וקלע באחוזים טובים (11 מ-19 מהשדה), אבל השמירה שלו על לברון שוב פגעה בו, וייתכן שעוד 4-3 דקות שלו על המגרש היו משנות את המשחק. דוראנט גם לא יאהב לראות את השורה הסטטיסטית שמראה שהוא ו-ווסטברוק הגיעו ביחד רק 6 פעמים לקו.

מנגד, כריס בוש קלע רק 3 מ-12 מהשדה, אבל עדיין סיים עם 10 נקודות ו-11 כדורים חוזרים (4 בהתקפה) וכמה מהלכים חשובים, כולל נקודות מכריעות מהקו עבור מיאמי. שיין באטייה היה רגוע הפעם, אבל עדיין השחיל שתי שלשות חשובות בדרך ל-9 נקודות ללא החטאה. ההיט סיימו את המשחק עם 13 אסיסטים בלבד ורק 38 אחוזים מהשדה, ובכל זאת ירדו עם ניצחון, בעיקר בגלל האחוזים הנהדרים מהקו ויתרון 38:45 בריבאונד (14 כדורים חוזרים למיאמי בהתקפה).

מיאמי עלתה ליתרון 1:2, אבל זוכרת היטב שגם בשנה שעברה היא הובילה 1:2 על דאלאס, בטרם הפסידה את האליפות. השנה, כשהיא הקבוצה שנהנית מהניסיון והוותק, הסיפור נראה אחרת.

מהלך המשחק

הפעם אוקלהומה סיטי הייתה במשחק כבר מפתיחתו. בוש, וויד ולברון העלו את מיאמי ליתרון 4:10 עם שלושה ליי-אפים רצופים, אבל פרקינס ואיבקה השוו ל-12:12. מייק מילר והאסלם תרמו נקודות מהספסל, וההיט ירדו בסיום הרבע הראשון עם יתרון 20:26, כשהבשורה החיובית מבחינת הת'אנדר היא שווסטברוק נראה חד ויעיל, בניגוד למשחק השני.

בפתיחת הרבע השני האסלם כבר העלה את מיאמי ליתרון 22:30, אבל דקות לא רעות של הארדן ופרקינס הוליכו את אוקלהומה סיטי לריצת 5:16, והאורחים עלו ליתרון ראשון, 35:36. באטייה תרם שתי שלשות חשובות, לברון הוסיף עוד סל ועבירה, ושלשה של ווסטברוק בהתקפה האחרונה של הת'אנדר הורידו את הקבוצות להפסקה כשמיאמי מובילה 46:47.

את הרבע השלישי לברון פתח עם אייר בול ונראה חסר ביטחון, וויד רשם כמה החטאות מול ההגנה המשתפרת של האורחים, ואוקלהומה סיטי רשמה ריצת 2:12 כדי לעלות ליתרון 51:60. דרק פישר העלה את הת'אנדר ליתרון 54:64 עם מהלך של שלשה ועבירה, אבל דוראנט ירד לספסל עם עבירה רביעית, מיאמי חזרה למשחק עם 6 רצופות מהקו, ומהצד השני האורחים החטיאו מהעונשין שוב ושוב ונראו תקועים. לברון השחיל קלע שלשה שהשלימה מהפך, ומיאמי סיימה את הרבע בריצת 3:15 כדי לעלות ליתרון 67:69.

בפתיחת הרבע האחרון שתי הקבוצות נראו מבולבלות. מיאמי רשמה שישה איבודי כדור ב-6 הדקות הראשונות, אבל אוקלהומה סיטי לקחה זריקות רעות ולא ניצלה את ההזדמנויות. הארדן העלה את הת'אנדר ליתרון 76:77 כשנותרו 7:30 דקות לסיום, אבל משם מיאמי הגיבה בריצת 0:8 כשהיא מסרבת להחטיא מהקו, בעוד לברון מספק מהלכים גדולים משני צדי המגרש ומעלה את קבוצתו ל-77:84.

דוראנט קטע 4 דקות רצופות לאוקלהומה סיטי ללא נקודות עם ג'אמפר, אבל לברון בחדירה שמר על הפער, 79:86, כשנותרו 2:18 דקות לסיום. חטיפה ענקית של ספולושה וג'אמפר של ווסטברוק צימקו ל-86:85 כשנותרה 1:30 דקה לסיום.

כריס בוש קלע שתיים מהקו והעלה ל-85:88, אבל דוראנט ו-ווסטברוק החטיאו שתי זריקות רצופות בדקה האחרונה ובזבזו את ההזדמנויות. ספולושה הוסיף עוד איבוד כדור תמוה בהוצאת חוץ כשנותרו 15 שניות לסיום, וויד הוסיף שתיים מהקו, והמשחק נגמר. מיאמי מנצחת, ויודעת שהמומנטום איתה, הביטחון שוב אצלה, וכך גם יתרון הביתיות. המשחק הרביעי ייערך ביום שלישי בלילה במיאמי.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully