וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר ביקש מאנשי מכבי ת"א: אל תלכלכו על יצחקי

17.6.2012 / 21:35

הבעלים של הצהובים מעוניין שסיום הקשר עם יצחקי ייעשה בצורה נעימה. הקבוצה תערוך מחנה אימון בספרד ב-16 ביולי

סוף שבוע סוער מאוד עבר על אנשי מכבי תל אביב, עם שיחרורו של קפטן הקבוצה ברק יצחקי מהסגל, לאחר שקיבל מסר מהמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, כי הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות לקראת העונה הקרובה. בימים הקרובים יפגש סוכנו של החלוץ, רונן קצב עם ראשי המועדון בכדי להגיע להסדר כספי שיהיה לשביעות רצון שני הצדדים. יצחקי מחזיק כזכור בחוזה לשלוש עונות נוספות בקרית שלום ובמכבי כבר הבטיחו לשחקן כי יעמדו בכל ההתחייבויות הכספיות ושהוא לא ייפגע מבחינה כלכלית.

לבעלים, מיטש גולדהאר, חשוב מאוד לסיים את ההתקשרות עם יצחקי בדרכי נועם ועל כך תעיד העובדה שבימים האחרונים הועבר מסר חד משמעי מהבוס לעובדי המועדון, שלא לדבר בשום פנים ואופן בגנותו של יצחקי, וזאת בכדי לסיים את הרומן בין הצדדים בצורה מכובדת, ללא לכלוכים הדדים. בתוך כך נמסר הערב מהמועדון, כי אימון הפתיחה של הקבוצה יערך ב-5 ביולי, במתחם האימונים בקרית שלום, שעובר שיפוצים בימים אלו. ב-16 ביולי יצאו הצהובים למחנה אימון בן 10 ימים בספרד, בעיר לה מאנגה, ושם היא צפויה לקיים שלושה משחקי אימון. ב-20 ליולי היא תשחק מול סיאזה, שלושה ימים לאחר מכן היא תפגוש את מיניירה, וב-26 ליולי היא תשחק מול ריאל מורסיה מהליגה השנייה בספרד.

בתוך כך, צפוי החלוץ רוברטו קולאוטי, להמריא מחר (שני) לקפריסין בכדי להאיץ את המגעים עם אנורתוזיס, קבוצתו של המאמן הישראלי רוני לוי. קולאוטי עדיין לא סיכם בקבוצה, אך הוא רוצה להתרשם מהמועדון ומהחיים באי לפני שיקבל החלטה סופית. זאת, כידוע, במקביל למגעים שהוא מנהל עם הצהובים שהציעו לו פיצוי כספי שנאמד בכ-250 אלף יורו בעבור התרת חוזהו באופן מיידי כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

"יש לי חוזה לעונה הבאה במכבי תל אביב ולכן אני לא רוצה להגיד יותר מדי", צוטט קולאוטי בתקשורת הקפריסאית. "כל מה שאני יכול לומר זה שדיברתי עם רוני לוי, שאימן אותי לפני מספר שנים ואני מכיר אותו מצוין. לא סיכמתי באנורתוזיס ואני עדיין צריך לחשוב על ההצעה. אני מתכנן להגיע ביום שני כדי להמשיך בשיחות ולראות מקרוב איך נראים הדברים בקפריסין".

המנהל הספורטיבי קרויף, יחד עם המאמן אוסקר גרסיה, מנהלים בשבועות האחרונים משא ומתן עם מספר זרים נוספים שצפויים להגיע לקבוצה בתקופה הקרובה ולהצטרף לבלם קרלוס גרסיה ולקשר גונסאלו גרסיה שכבר צורפו לסגל. במקביל ממשיכים ראשי הקבוצה לחפש קבוצות שיקלטו את הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, החלוץ הסנגלי מוסא קונאטה והבלם הקרואטי רוברט פונצ'ץ שלא נמצאים בתוכניות של הצוות המקצועי. הקשר גל אלברמן קרוב לסיכום וצפוי לחתום בקרוב באמצעות סוכנו אבי נמני על הארכת חוזהו, לאחר שנותרו פערים זעירים במשא ומתן בינו ובין המועדון.

האם גולדהאר וקרוייף ישימו קץ לקללת התארים בצהוב?

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully