וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גאידמק הודיע רשמית על עזיבה

17.6.2012 / 7:41

הבעלים לא ידרוש כספים מהקונה פרט לחובות הנושים, בית"ר תימכר במיליון שקל. מכירת מויאל והרוש תעזור להעמיד תקציב?

בבית"ר ירושלים כבר מתכוננים לימים שאחרי ארקדי גאידמק. הבעלים של המועדון בשבע השנים האחרונות שלח היום (ראשון) באמצעות עורך דינו מכתב לבית"ר ירושלים בו הוא מודיע על התנתקותו מהמועדון והשתחררות מכל אחריות כלפיו. מעבר לכך, גאידמק אינו מתכוון לדרוש כסף עבור רכישת הקבוצה ויעביר אותה הלאה לאיש אותו ייראו איציק קורנפיין ואנשיו של גאידמק כאדם ראוי להעביר אליו את הבעלות.

יש לציין כי מי שירצה לרכוש את הקבוצה יצטרך לשלם לנושים של גאידמק סכום של 150-200 אלף דולר. החובות לנושים עמדו לפני שנה על כ-400 אלף, אך במאמץ גדול הצליחו איציק קורנפיין וישראל שלו להגיע להסדר עם הנושים, לפיו יוותרו על חלק נכבד מהסכום, היות ולא מדובר בעסק רווחי, כשגם כך הסיכויים לראות את הכסף הזה אינם גבוהים. למעשה, בית"ר ירושלים עומדת כעת למכירה בסכום של קצת יותר מחצי מיליון שקל, המחיר הנמוך ביותר בו הוצעה למכירה אי פעם.

משמעות הדברים היא פשוטה: איציק קורנפיין, בעזרת ראש העירייה ניר ברקת וגורמים נוספים, נמצאים במירוץ נגד השעון למצוא בעלים חדשים עבור הקבוצה. אופציה ריאלית היא גם קבוצת ניהול או מספר אנשי עסקים שיתמכו על מנת לנסות ולהרים את הקבוצה על הרגליים. קורנפיין בשלב זה צריך לגייס כ-8-7 מיליון שקלים, מה שללא בעל בית חדש יחייב אותו למכור לפחות את אחד השחקנים המובילים של הקבוצה, שכרגע על הפרק אילו הם אריאל הרוש וקובי מויאל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שבו הודיע גאידמק על עזיבתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully