וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק לקורנפיין: "לא אתמוך במועדון"

15.6.2012 / 9:12

הבעלים של בית"ר ירושלים הודיע ליו"ר כי בניגוד להבטחתו, לא יעביר כספים והוא מתנתק מהקבוצה. קורנפיין יחפש משקיעים

בשורה קשה לבית"ר ירושלים. בעוד שבמועדון הייתה ציפיה שארקדי גאידמק יעמוד בהבטחתו ויעביר הקיץ לקבוצה סכום של מיליון וחצי עד שני מיליון דולר, הודיע הבעלים ליו"ר איציק קורנפיין כי אינו מתכוון לעשות זאת והוא מתנתק מהקבוצה. גאידמק אמר לקורנפיין: ,לא אתמוך יותר בקבוצה. אני מודע למצב של הקבוצה אך יש לי בעיות משלי ותצטרכו למצוא פתרונות אחרים. אני מאוד עסוק ומאוד מוטרד בענייני ולא יכול לתמוך או להקדיש לקבוצה שום דבר כרגע".

עבור בית"ר זוהי מכה קשה, שהרי ללא התמיכה המובטחת של גאידמק ייאלצו במועדון לבצע מכירת חיסול של שחקנים ולוותר על חלק גדול מהשחקנים הבכירים. יתכן שבמצב שנוצר בית"ר ירושלים תפנה לאפיקים משפטיים ולהקפאת הליכים. בשלב הזה, היו"ר איציק קורנפיין יחפש משקיעים חדשים וינסה לגייס ספונסרים ונותני חסות, על מנת לנסות ובכל זאת להרים את העונה הקרובה. בשלב הזה גאידמק לא מוכן לוותר על הזכויות שלו בבית"ר, ומשקיעים שיגיעו עדיין יצטרכו לעבור דרכו. גאידמק גם לא קיבל את בקשת בית"ר להעביר את הקבוצה לידי נאמן.

כזכור, בשלוש השנים האחרונות גאידמק, ששרוי בקשיים כלכליים, משך את ידיו מהנעשה במועדון ולא השקיע בו כספים פרט ל-300 אלף דולר שהעביר בינואר האחרון. המועדון נוהל על ידי קורנפיין, אך היה שרוי בחוסר וודאות כלכלית תמידי. בקיץ האחרון התחייב גאידמק, גם בהמלצת מקורבו גל יוסף, להעביר למעלה ממיליון דולר וחצי ודחה אפשרות שימכור את הקבוצה, מה שהעלה את רף האופטימיות במועדון.

העזיבה של גאידמק מצטרפת למכה כלכלית שספג המועדון עם עזיבת הספונסר הראשי, חברת "אלדן", שהעבירה שני מיליון שקל בעונה בשנים האחרונות.

לפיכך בשלב זה, כל ההכנות המקצועיות של בית"ר לעונה הבאה תקועות. בקבוצה לא מנהלים מגעים עם שחקנים שסיימו חוזה או שחקני רכש ולא סגרו על קיום מחנה אימונים לקבוצה. אימון הבכורה של הקבוצה תחת הדרכתו של אלי כהן נקבע לסוף החודש, וללא תמיכה כספית של גאידמק או איש עסקים אחר, לא ברור מה יעלה בגורל המועדון שנמצא בגירעון של שישה מיליון שקל.

מבחינה מקצועית, יש לזכור כי שחקנים רבים שסיימו חוזה בתום העונה אינם חתומים כמו עמית בן שושן, תומר בן יוסף, דן אייבנדר ושי חדד, סטיבן כהן וליאונרדו פאסוס עזבו את הקבוצה יחד עם אנדריי פילאבסקי וגם חיים מגרלשווילי שבשלב זה חזר למכבי חיפה. במצב העניינים הנוכחי בית"ר תהיה חייבת למכור שחקנים כמו אריאל הרוש וקובי מויאל גם במחירים נמוכים יחסית ולצרף אך ורק שחקנים זולים במקום אלה שיעזבו.

גאידמק איבד כל עניין בבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully