וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "גאידמק חוזר לימים של חוסר עניין מינימלי"

10.6.2012 / 19:54

בבירה מיואשים מהאפאטיות של הבעלים: "הוא טרוד בבעיות שלו ולא בבית"ר". אפילו גל יוסף כבר פסימי, הרוש ומויאל יימכרו?

עד לפני שבועיים האמינו בבית"ר ירושלים שארקדי גאידמק יעביר עד תחילת חודש יותר סכום שנע בין 1.5 ל-2 מיליון דולר כפי שהתחייב, אך התנהלותו של הבעלים לאחרונה שינתה את ההערכה הזו. מקורבים לקבוצה מדווחים שגורמים שניסו לפנות לגאידמק נתקלו בתשובות די אפאטיות, ואחד ממקורביו אמר: "זה נראה שהוא חוזר לימים של חוסר עניין מינימלי. הוא טרוד בבעיות שלו ובאמת אין לו מקום בראש להגיע ולהתעסק בבית"ר. במצב הזה קשה לראות איך הוא מעביר את הכסף למועדון ואם אלו יהיו פני הדברים זה עצוב מאוד".

גם גל יוסף, שחזר בסוף השבוע לארץ, לא נשמע אופטימי בעניין. יוסף היה זה שהתעקש שגאידמק יעביר 300 אלף דולר למועדון בינואר וסבר שגם הפעם הבעלים יספק את הסחורה, אבל אפילו הוא כבר לא בטוח בכך כבעבר. במצב הזה, בית"ר צפויה להיכנס לסחרור עם בעיות כלכליות קשות של גירעון בסך 6 מיליון שקל מהשנתיים האחרונות וחוסר יכולת להחתים לא מעט שחקנים שסיימו חוזה כמו דן איינבינדר, עמית בן שושן, שי חדד ותומר בן יוסף, שלא לדבר על חיזוק ושחקני רכש במקום אלה שעזבו ויעזבו. אגב, במצב כזה תהיה הקבוצה חייבת גם למכור לפחות שחקן אחד כשכרגע אריאל הרוש וקובי מויאל נראים האופציות העיקריות לכך.

היום נפגשו מספר אוהדי הקבוצה עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל אורי שילה בנוגע להזזת משחקי הקבוצה מימי שבת. רבות דובר בחודשיים האחרונים על ההתארגנות של אוהדי בית"ר כנגד קיום משחקי הקבוצה בשבתות והנושא הועבר גם לידיעתו של היו"ר איציק קורנפיין. האוהדים הגישו היום לאורי שילה חתימות שאספו מאוהדים רבים של הקבוצה וחתימות של שחקני בית"ר שנרתמו למהלך. האוהדים מתכוונים להמתין לתשובה מצד ההתאחדות וצ'רלטון לפני שהם פונים לבג"צ בנושא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully