וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הודיעה: יורדים מחן עזרא

אבי נמני הודיע לראשי הצהובים כי הקשר מסרב להצעה לחתום לשלוש שנים ובמועדון אישרו לו לא להגיע לאימון הפתיחה

חן עזרא לא ישחק בעונה הבאה במכבי נתניה והוא ממשיך להתקרב למכבי חיפה. הצהובים הודיעו הערב (שבת) כי סוכנו של עזרא, אבי נמני, הודיע כי השחקן סירב סופית להצעת המועדון לחתום על חוזה רב שנתי. בעקבות ההחלטה, הודיעו בנתניה לנמני כי עזרא חופשי לנהל משא ומתן עם מועדונים מהארץ או מאירופה והוא משוחרר מאימון הפתיחה של הקבוצה ביום ראשון.

"מועדון מכבי נתניה עשה כל שביכולתו ואף הרבה מעבר לכך כדי להשאיר את חן במועדון והציע לו חוזה שנתי משודרג ונדיב, תוך שהמועדון נוטל סיכון כלכלי משמעותי", נכתב בהודעה הרשמית של נתניה. "דמי העברה ייקבעו במשא ומתן בין המועדונים". כזכור, נתניה הציעה לעזרא חוזה לשלוש שנים בשכר של 190 אלף דולר נטו לעונה לא כולל מענקים, אך זה סירב והוא מתעקש לעבור לירוקים.

כבר ביום שישי פרסמנו כי נמני שוחח עם בנו של נשיא מכבי חיפה, אור שחר, והשניים קרובים מאוד לסכם את תנאיו של השחקן בקבוצה. חיפה הציעה כ-160 אלף דולר לעונה, בחוזה לארבע שנים, בעוד שהשחקן דורש לשפר מעט את ההצעה. כרגע, מחלוקת קטנה מפרידה בין הצדדים לקראת חתימה. גורם במכבי חיפה אישר: "הייתה שיחה עם נמני ולשני הצדדים כוונות טובות. אני מעריך שעזרא יחתום עד יום ראשון".

אחת הסיבות שהמשא ומתן לא התקדם הלילה לכדי חתימה, היא העובדה שפרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ' נמצא בחו"ל וכך גם הנשיא יעקב שחר. לגבי דמי ההעברה, נאמר: "זה ייסגר סביב 800 אלף יורו, עם סטייה קטנה לכאן או לכאן. בטח שלא בסכומים גבוהים יותר".

לידיעה הראשונית על מועמדות עזרא למכבי חיפה

ביום שישי פרסמנו: חן עזרא מתקרב למכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully