וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי ימריא לקפריסין להאצת המגעים עם אנורתוזיס

16.6.2012 / 19:54

החלוץ, שנמצא תחת חוזה במכבי ת"א, ייצא להתרשם מהמועדון של רוני לוי. הצהובים יעמדו בהתחייבויות הכספיות עם יצחקי

חלוץ מכבי תל אביב, רוברטו קולאוטי, ימריא ביום שני לקפריסין להאיץ את המגעים עם אנורתוזיס, קבוצתו של המאמן הישראלי רוני לוי. קולאוטי עדיין לא סיכם בקבוצה, אך הוא רוצה להתרשם מהמועדון ומהחיים באי לפני שיקבל החלטה סופית. זאת, כידוע, במקביל למגעים שהוא מנהל להתרת חוזהו לעונה הבאה במכבי תל אביב.

"יש לי חוזה לעונה הבאה במכבי תל אביב ולכן אני לא רוצה להגיד יותר מדי", צוטט קולאוטי בתקשורת הקפריסאית. "כל מה שאני יכול לומר זה שדיברתי עם רוני לוי, שאימן אותי לפני מספר שנים ואני מכיר אותו מצוין. לא סיכמתי באנורתוזיס ואני עדיין צריך לחשוב על ההצעה. אני מתכנן להגיע ביום שני כדי להמשיך בשיחות ולראות מקרוב איך נראים הדברים בקפריסין".

ראוי להדגיש כי לוי מחפש בדחיפות חלוץ שישלים את הסגל וקולאוטי בן ה-30 הוא המועמד המועדף עליו. למרות זאת, הקבוצה הקפריסאית לא תוכל לשלם לשחקן את הסכומים אליהם הורגל במכבי תל אביב ובשלב זה, הפערים בין הצדדים עדיין גדולים מאוד.

כזכור, לוואלה! ספורט נודע כי קולאוטי, שמחזיק בחוזה בשכר של כ-600 אלף יורו, קיבל מהצהובים הצעה לפיצוי כספי שנאמד בכ-250 אלף יורו בתמורה להתרת חוזהו באופן מיידי. קולאוטי מחזיק בשכר הגבוה ביותר מבין כל שחקני הקבוצה ובסביבת הבעלים, מיטש גולדהאר, מנסים לאחרונה לקצץ בסכומי העתק המשולמים לשחקנים המחזיקים בחוזים שמנים לעונות הקרובות. בשלב זה דחה השחקן את הצעת המועדון, אולם גורמים המעורבים בעניין מאמינים כי בסופו של דבר, יגיעו הצדדים לכדי פתרון שיביא בסופו של דבר לעזיבתו של החלוץ הארגנטינאי.

בתוך כך, הוציאה מכבי תל אביב הודעה רשמית הערב בנוגע לברק יצחקי ומסרה: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב החליט כי ברק יצחקי אינו נמצא בתכניות של הקבוצה בעונה הבאה. המועדון מתכוון לעבוד בשיתוף פעולה עם השחקן ונציגו על מנת למצוא חלופה מתאימה".

בימים הקרובים ייפגש סוכנו רונן קצב עם ראשי המועדון במטרה לגבש את המשך הפעולה של הצדדים לשבועות הקרובים. בשלב זה יצחקי לא מתכוון לקיים מו"מ עם אף קבוצה אחרת ומשאיר את כל האופציות פתוחות. הדי עזיבתו של השחקן ממשיכים להדהד בקרב שחקני הקבוצה ואנשי המועדון. לסוכנו של החלוץ הובטח שהקבוצה תכבד את כל ההתחייבויות הכלכליות שלה אליו, והשחקן לא ייפגע מבחינה כספית בלי קשר לזהות קבוצתו בעונה הבאה, זאת מתוך כוונה לסיים את ההתקשרות עם יצחקי בצורה יפה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully