וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאס אולמדו: "ברור שאשמח לשחק בישראל"

16.6.2012 / 18:49

הארגנטינאי, שמועמדותו למכבי חיפה נחשפה בוואלה! ספורט, סיפר: "השיחות במסלול הנכון". אופציית ברק יצחקי תיבדק

מכבי חיפה ממשיכה במאמציה להשלים את עסקת העברתו של הקשר הארגנטינאי ניקולאס אולמדו לפני פתיחת האימונים ב-26 ביוני. כזכור, הירוקים כבר פנו רשמית לקשר האחורי בן ה-29 אותו ראה ראובן עטר בארגנטינה וגם מנהלים מגעים עם קבוצתו גודוי קרוס. היום (שבת) נודע כי בנוסף לחיפה, גם קולו קולו הצ'יליאנית הגישה הצעה רשמית לשחקן.

"אני לא יודע אם אני עובר לישראל, אבל קיבלתי פנייה והם מדברים גם עם גודוי קרוס", אמר אולמדו לתקשורת בארגנטינה. "ברור שאשמח לשחק בישראל חיפה קבוצה חשובה, השיחות במסלול הנכון, אבל צריך להמתין ולראות מה יהיה. הכל תלוי במשא ומתן". כשנשאל האם הוא קרוב לסיכום ענה: "אני לא רוצה לומר עוד שום דבר". על ההצעה מצ'ילה הוסיף: "זו אפשרות טובה".

אולמדו הוא הקפטן של גודוי קרוס שנחשב למנוע של הקבוצה. הוא החל לשחק בה ב-2002 כאשר הקבוצה שיחקה אז בליגה השנייה בארגנטינה. שנתיים לאחר מכן הוא הושאל לסן מרטין. עם החזרה שלו לגודוי, הוא זכה עימה באליפות הליגה השנייה ועלה עם הקבוצה לליגה הבכירה. למרות זאת, הוא זכה למעט מאוד הזדמנויות עם הקבוצה כששיחק ב-12 משחקים בלבד והבקיע שער אחד, אבל למרות ירידת הליגה הוא נשאר בגודוי וסייע לה לשוב לליגה הבכירה כעבור עונה אחת בלבד.

בקדנציה הבאה של הקבוצה בליגה הבכירה, אולמדו בא הרבה יותר לידי ביטוי כשפתח ב-18 מתוך 19 המשחקים של הקבוצה, כשבעונת 2010 היא סיימה במקום השלישי המכובד בקלאוסורה, המקום הטוב ביותר שלה בהיסטוריה. גם העונה נחשב אולמדו לשחקן הרכב קבוע בליגה ובגביע הליברטדורס. בנבחרת ארגנטינה לאולמדו יש הופעה אחת בלבד בתקופתו של דייגו מראדונה במשחק הידידות נגד האיטי. פרט מעניין נוסף הוא שיש לו שער אחד בלבד בארבע השנים האחרונות.

אופציית יצחקי תיבדק: "שכרו מהווה מרכיב חשוב"

בחיפה כבר הכינו גם תחליף לאולמדו. שני שמות שנמצאים על הפרק הם הקשר האחורי של ארחנטינוס ג'וניור חרמן בסוואלדו וכן שחקנה הבוסני של ז'לייזניצ'אר, מועמר סבראקה. חיפה רוצה לצרף גם שחקן זר בחלק הקדמי, כשהשמות שעלו עד כה הם קשרה של אולימפו, מרטין רולה, וקשר נבחרת ונצואלה, ססאר גונסאלס.

כפי שפורסם אתמול, מקורביו של ברק יצחקי, ששוחרר ממכבי תל אביב, טוענים כי אם ישחק בקבוצה בישראל, זה יהיה רק במכבי חיפה או בבית"ר ירושלים. לא נראה שהאחרונה מסוגלת לשלם אפילו אחוזים קטנים יחסית משכרו, ולכן אופציית חיפה בהחלטה ריאלית. בחיפה מתכוונים לבדוק את האופציה הזאת בתחילת השבוע. "יצחקי שחקן מצוין לכל הדעות, וגם עטר מעריך אותו. השכר שלו מהווה מרכיב חשוב", אמרו הערב בחיפה.

חן עזרא (ראה ידיעה נפרדת) אמור לסגור מחר בקבוצה לאחר שבשיחה בין סוכנו אבי נמני לנשיא יעקב שחר נסגרו רוב הפרטים. מקורביו של השחקן, שהפניה הראשונה לסוכנו נעשתה כבר בחודש פברואר, אמרו בסוף השבוע כי מעבר למכבי חיפה הוא קידום מקצועי וכלכלי לטווח הארוך.

לידיעה הראשונית על פניית מכבי חיפה לאולמדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully