וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתעניינת בקשר ארחנטינוס ג'וניורס

29.5.2012 / 10:30

חרמן בסוואלדו, קשר אחורי בן 28, נמצא ברשימות של ראובן עטר. פלאח יבקש לעזוב, דגני הפצוע ייבדק באיטליה

מכבי חיפה התעניינה בימים האחרונים בקשר האחורי של ארחנטינוס ג'וניורס, חרמן בסוואלדו (28, 1.67). שמו של השחקן עלה במסגרת ההכנות לקראת העונה הבאה. בסוואלדו שיחק בעבר בנואבה צ'יקגו, חימנסיה לה פלאטה וצ'קאריטה, וכן מספר חודשים בפונפרדינה מהליגה השלישית בספרד. ב-2009 לארחנטינוס והיה שותף לאליפות שלה בקלאוסורה 2010.

בעונת הקלאוסורה הנוכחית בסוואלדו שותף בשמונה משחקים של ארחנטינוס, חמישה מהם בהרכב הפותח. לפי אתרים בחו"ל, שווי כרטיס השחקן שלו מוערך בכחצי מיליון יורו. כזכור, חיפה התעניינה לאחרונה גם בקשר הארגנטינאי אמיליאנו ארמנטרוס (26) ששיחק בעונה החולפת בראיו וייקאנו.

המגן אוראל דגני ייצא היום לאיטליה לצורך בדיקות רפואיות, וזאת בעקבות ניתוח בקע שעבר לאחרונה ולא הצליח. לאחר הבדיקות ייקבע המשך הטיפול, כשבמועדון מקווים שיהיה כשיר לתחילת האימונים. מחר ייצא החלוץ ויאם עמאשה לניתוח בגרמניה, אותו יעבור בחמישי. בחיפה מעריכים שיהיה כשיר עד מחנה האימונים באוסטריה. חיפה אמורה להאיץ בקרוב מאוד את המשא ומתן עם מכבי נתניה לגבי חן עזרא. ייתכן שגם עומרי בן הרוש יעבור. הבלם סארי פלאח יוזמן היום לבירור במשרדי המועדון עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק. אם יתברר שהשחקן ערך בדיקות רפואיות בגנט הוא ייענש בצורה חמורה. גם סטנדרד ליאז' עדיין בתמונה ואם הוא לא יסגור בגנט בסופו של דבר, הוא עשוי לעזוב לקבוצה אחרת בבלגיה.

מאמן הנוער הנכנס, אריק בנאדו, יהיה שותף לטקס סיום העונה במחלקת הנוער שייערך היום (19:30) בכפר גלים. במהלך הטקס יוענק גביע לשחקן המצטיין. מאז אתמול נמכרו מאות מנויים. בחיפה מקווים ומעריכים שהחתמת עטר תשבור את שיא מכירת המנויים ותחצה את גבול ה-6,500. ההערכות הראשוניות מדברות על כמות של 8,000 מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully