וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה: באלוטלי יסופסל נגד אירלנד

פראנדלי הודיע: "אעשה 3-4 שינויים" ומתחיל לאבד סבלנות כלפי החלוץ: "צעקתי לו רבע שעה שינוע, הוא חייב לעשות יותר"

איטליה אמנם הציגה יכולת לא רעה בשני המשחקים שלה, לפרקים גם רשמה דקות טובות מאוד, אבל שתי תוצאות תיקו הציבו אותה בסכנת הדחה מהיורו והמאמן צ'זארה פראנדלי מתכנן ארבעה שינויים בהרכב לקראת המשחק המכריע נגד אירלנד במחזור הסיום של בית' ג'. כזכור, ניצחון על האירים שכבר איבדו סיכוי לעלות, יעניק לאיטליה את המקום ברבע הגמר בתנאי שספרד וקרואטיה לא תפרדנה בתוצאת תיקו של 2:2 ומעלה במשחק המקביל.

"יהיו שלושה-ארבעה שינויים בהרכב", אמר המאמן האיטלקי במסיבת עיתונאים היום (שישי), "מן הסתם במשחק השלישי, מעבר לאיכות של השחקנים, צריך לקחת בחשבון גם את העייפות של השחקנים ואת הצורך ברעננות. אין לנו מקום לטעויות במשחק האחרון".

אחד מהשחקנים שנראה שעשויים לרדת לספסל הוא מריו באלוטלי, שהוחלף אתמול במהלך המחצית השנייה. פראנדלי הגן על באלוטלי, אבל נראה שגם הוא מתחיל לאבד סבלנות: "במחצית השנייה צעקתי עליו במשך רבע שעה שינוע יותר לעומק. מבחינתי הוא שחקן עם פוטנציאל ענק, אבל הוא חייב לעשות יותר".

מי שצפוי להחליף את באלוטלי הוא אנטוניו די נטאלה, בעוד גם אנטוניו קסאנו עשוי לרדת לספסל מכיוון שסימני העייפות מתחילים להיראות עליו אחרי שהוא לא שיחק במשך תקופה ארוכה השנה. אלסנדרו דיאמנטי מבולוניה וסבסטיאן ג'ובינקו מפארמה מועמדים לתפוס את מקומו. "לדיאמנטי יש את היכולת להיות החלוץ השני שלנו אם נתקוף הרבה", הסביר פראנדלי.

אפרופו באלוטלי: אופ"א פתחה בחקירת אירוע במסגרתו לכאורה נזרקה בננה מאחד מהיציעים שאכלסו את אוהדי קרואטיה, לעברו של החלוץ שחום העור במשחק אתמול. האוהדים הקרואטים גם המשיכו להשליך אתמול אבוקות כפי שעשו במשחק הראשון נגד אירלנד. היום ההתאחדות הקרואטית נקנסה ב-25 אלף יורו בעקבות אותן אבוקות במשחק נגד האירים והיא צפויה לקבל קנס כבד יותר בעקבות מאורעות אתמול, שגרמו גם להפסקת המשחק לכשתי דקות.

איטליה שוב שמטה יתרון בדרך ל-1:1 נגד קרואטיה

נבחרת איטליה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully