וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "היום ראינו את ספרד הנורמלית"

החלוץ מרוצה אחרי הצמד שלו וה-0:4 על אירלנד. 2:2 עם קרואטיה יעלה את שתיהן, דל בוסקה מבטיח: "נשחק על ניצחון"

ספרד הציגה הערב (חמישי) משחק נהדר והצליחה לטייל ל-0:4 נהדר על אירלנד החלשה, במסגרת המחזור השני של בית ג' ביורו 2012. הלה רוחה, שנהנו מצמד של פרננדו טורס ושערים של דויד סילבה וססק פברגאס, עלו למקום הראשון בבית עם ארבע נקודות והם צמודים לקרואטיה, כשהשתיים ייפגשו במשחק הנעילה ולשתיהן יש סיכוי לא רע לעלות.

האוהדים של נבחרת אירלנד קיוו להדהים את ספרד, ובנו על ג'יובאני טרפאטוני. רויטרס
גם האוהד החביב הזה של אירלנד לא הושיע/רויטרס

2:2 בין ספרד וקרואטיה יעלה את שתיהן לרבע הגמר

לקראת המחזור האחרון, המצב בבית מסובך. המנצחת במפגש בין ספרד וקרואטיה תעפיל מהמקום הראשון בעוד המפסידה תהיה תלויה באיטליה. אם האזורי לא ינצחו את אירלנד, הם יודחו בכל המקרה. ניצחון שלהם, יעלה אותם על חשבון המפסידה במשחק המקביל.

במקרה של ניצחון איטלקי ותיקו בין ספרד וקרואטיה לשלושתן יהיו חמש נקודות וגם שוויון מלא בנקודות במשחקים הפנימיים. אם ספרד וקרואטיה יסיימו ב-0:0, איטליה תעלה מהמקום הראשון (כבשה יותר שערים בטבלה הפנימית) וספרד מהשני (בגלל יחס שערים טוב מקרואטיה). במקרה של 1:1, יחס השערים הכולל יקבע את שתי העולות, 2:2 ומעלה יעלה את ספרד וקרואטיה יחד וישאיר את איטליה בחוץ.

ויסנטה דל בוסקה היה כמובן מרוצה, והתעקש שלא לזלזל באירים למרות הניצחון הקליל: "אירלנד היא נבחרת מצוינת, החל מכר הדשא ועד היציעים, והם לא מוותרים על כלום. שיחקנו טוב היום. הקבוצה שלנו מאוד חזקה. לנו עדיין נשאר לשחק מול קרואטיה, שהיא נבחרת טובה מאוד, וזה יהיה מאוד קשה". כידוע, תיקו של 2:2 ומעלה יעלה גם את ספרד וגם את קרואטיה במחזור האחרון, אך דל בוסקה מבטיח: "נגיע למשחק כדי לנצח אותו".

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
ישחקו על תיקו? אל תבנו על זה. ספרד חוגגת/רויטרס

צ'אבי: "הצגנו יכולת מצוינת"

חלוץ ספרד פרננדו טורס, שכבש צמד כאמור, אמר לאחר המשחק: "אני צריך ליהנות מכל רגע. היום היה לי מזל לפתוח בהרכב, לכבוש שערים וליהנות עם הקבוצה. אני רק רוצה להמשיך ליהנות עם הקבוצה ומקווה שנצליח לעלות לגמר. היום ראינו שוב את נבחרת ספרד הנורמלית והרגילה".

ג'רארד פיקה היה מאוד מרוצה בסיום, ומצא זמן להתייחס גם לביקורות הרבות שספגה אלופת העולם לאחר משחק הפתיחה הבינוני משהו: "בנבחרת הזו אין סבלנות לאף אחד, אם אתה לא מנצח משחק אחד, זה כאילו הכל השתבש. צריך לחיות עם זה ולדעת להתמודד עם הלחץ. היום השגנו תוצאה טובה מאוד שמקרבת אותנו לרבע הגמר. ה-0:4 נותן לנו יתרון, אבל נהיה חייבים להיות זהירים מול קרואטיה, ויהיה משחק קשה".

צ'אבי, שכרגיל ניהל היטב את המשחק של הלה-רוחה, סיכם: "אירלנד שיחקה טוב, וזה משחק שיעזור לביטחון שלנו להמשך הדרך. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה. היום הצגנו יכולת פשוט מצוינת, וכעת אנחנו תלויים רק בעצמנו".

ועם כל הכבוד לאוהדים, הסיפור של המשחק הזה היה פרננדו טורס הגדול. רויטרס
חברים וחברות, הוא חזר. טורס/רויטרס

קית' אנדרוז: "זה היה כמו לרדוף אחרי צללים"

מאמן אירלנד ג'יובאני טרפאטוני ידע שנבחרתו כלל לא היתה קרובה לאלופת העולם: "ידענו שספרד עדיפה, אבל עכשיו שאתה סופג שער אחרי שתי דקות, כל התכנון הולך לעזאזל. אדבר עם השחקנים מחר, כי השער הזה שספגנו היה בדיוק זהה לזה שספגנו נגד קרואטיה. כנראה שזה היה יותר מדי בשבילנו".

גם קשר הנבחרת קית' אנדרוז נשמע מאוכזב בסיום: "זה היה כמו לרדוף אחרי צללים. לא הצלחנו בכלל להתקרב אליהם. הקהל שלנו הוא פשוט מדהים ומביא הרבה כבוד למדינה ולנבחרת. לצערי, לא הצלחנו לגמול להם. ניסינו ללמוד את הלקח שלנו מהמשחק הראשון, אבל ירינו לעצמנו ברגל שוב. ספרד היא כזו נבחרת גדולה שמענישה אותך על כל טעות קטנה וחוסר ריכוז. האווירה הייתה מדהימה. אפילו בפיגור 4:0 הקהל לא הפסיק לשיר, זה בלתי ייאמן".

נבחרת ספרד בוואלה! יורו

נבחרת אירלנד בוואלה! יורו

ספרד טיילה ל-0:4 על אירלנד

שחקני נבחרת אירלנד מאוכזבים. Shaun Botterill, GettyImages
מה כבר אפשר לעשות? שחקני אירלנד מאוכזבים/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully