וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'זארה פראנדלי: "פספסנו הזדמנות, איבדנו ריכוז"

מאמן איטליה התייחס ל-1:1 נגד קרואטיה: "ממשיכים להאמין בסיכוי שלנו לעלות". אוהדי קרואטיה הניפו כרזות פשיסטיות

קרואטיה ואיטליה היו יכולות לסיים את המשחק ביניהן הערב (חמישי) בפוזנאן ברגשות מעורבים. האיטלקים היו טובים בהרבה במחצית הראשונה וגם הובילו 0:1, ואילו קרואטיה הייתה עדיפה במחצית השנייה, חזרה מפיגור ל-1:1, אבל לא הצליחה לנצח. קרואטיה עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים, איטליה רק עם שתיים, ובמחזור האחרון של בית ג' הראשונה תפגוש את ספרד והשנייה את אירלנד. לפיכך, הכל עדיין פתוח.

"פספסנו הזדמנות. שיחקנו טוב, אבל איבדנו ריכוז בהגבהה אחת וספגנו. ידענו שקרואטיה מסוכנת בכדורי גובה, אבל זה לא הספיק", סיכם מאמן איטליה, צ'זארה פראנדלי, "היו לנו כמה הזדמנויות טובות לכבוש את השער השני ואני מרוצה מהאיזון שלנו במגרש. אנחנו ממשיכים להאמין בסיכוי שלנו לעלות".

אנדרה פירלו, שהיה אחד מהשחקנים הטובים באיטליה, אמר: "היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה. חבל על התיקו, שמעמיד אותנו במצב קריטי. עכשיו חשוב שלא נתפרק. אנחנו יכולים לנצח את אירלנד במחזור הבא. ברור שעלינו להשתפר במיוחד בהבקעת שערים. סיפור ההעפלה עדיין פתוח".

ג'אנלואיג'י בופון הוסיף: "ההעפלה עדיין תלויה בנו ואני בטוח שנעלה אם ננצח את אירלנד. שיחקנו טוב ורצינו לנצח. במחצית הראשונה היינו צריכים לנצל את המצבים, אבל שיחקנו נגד יריבה עם איכויות ולא היה קל. חבל על השוויון. ההגנה שיחקה מצוין וספגנו שער מאחת ההזדמנויות הבודדות שלנם. אנחנו מרוצים מהגישה שלנו. הנבחרת משחקת כדורגל טוב".

מאמן קרואטיה, סלאבן ביליץ', אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי שהראו כוח רצון ואופי, וחזרו למשחק במחצית השנייה. היו לנו הרבה בעיות להתמודד עם באלוטלי וקסאנו במחצית הראשונה כי הקישור שלנו נמתח מול שלהם, אבל במחצית השנייה התאמנו את עצמנו למשחק שלהם ושלחנו יותר שחקנים קדימה".

הבלם ודראן צ'ורלוקה הוסיף: "לא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל אספנו את עצמנו בהפסקה ובמחצית השנייה שלטנו במגרש והשגנו שער שוויון מוצדק. יש לנו עוד משחק נגד ספרד, אבל אנחנו מלאי ביטחון שנעלה לרבע הגמר אחרי שהרווחנו כאן נקודה בעבודה קשה".

לפני המשחק, מאות אוהדי קרואטיה צעדו לעבר האצטדיון בפוזנאן כשהם שורפים את דגל האיחוד האירופי, מניפים כרזות פשיסטיות ופוסטר של פושע המלחמה המורשע אנטה גוטובינה. מספר אוהדים גם הניפו בובת מין הלבושה במדי נבחרת איטליה כדי להתגרות באוהדים האיטלקים. המשטרה הפולנית עקבה אחרי הנעשה, אך לא התערבה.

ג'אנלואיג'י בופון לא ממש מרוצה מהתיקו של איטליה נגד קרואטיה. רויטרס
"אנחנו מרוצים מהגישה שלנו. הנבחרת משחקת כדורגל טוב". בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully