וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "טוטנהאם הייתה זוכה איתי באליפות בעוד שנתיים"

מנג'ר טוטנהאם המפוטר מאוכזב ומסביר: "הייתי מפוטר גם אם היינו עולים לאלופות". על עתידו: "רחוק מסיום הקריירה שלי"

כמה שעות לאחר פיטוריו מטוטנהאם, דיבר היום (חמישי) הארי רדנאפ על הסיבות שהובילו לכך ואמר שהיה יכול להוביל את הספרס לזכייה באליפות תוך שנתיים. התרנגולים הודיעו מוקדם יותר היום על פיטוריו של רדנאפ לאחר שהמו"מ עם יו"ר המועדון דניאל לוי עלו על שרטון. כזכור, רדנאפ בן ה-65 הוביל את טוטנהאם למקום הרביעי בעונה החולפת אך הקבוצה לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות עקב זכייתה של צ'לסי בליגת האלופות.

"סיימנו במקום הרביעי והיינו חסרי מזל לקראת סיום העונה, אבל אני חושב שהייתי מפוטר בכל מקרה", אמר המנג'ר האנגלי, "זה תמיד מאכזב אבל זה הכדורגל. האנשים שמנהלים את מועדון הכדורגל צריכים לקבל החלטות שהם חושבים שהיא נכונה וזו ההחלטה שלהם. אני לא מבזבז את חיי בלחשוב על מה יכול להיות. אלה החיים ואני אמשיך קדימה.

"האכזבה היחידה שיש לי היא מכך שזו קבוצה שהייתה יכולה לזכות באליפות בעוד שנה או שנתיים ואני חושב שהייתי מסוגל להיות חלק מזה. מה שקרה הוא שנפגשתי עם היו"ר והמועדון החליט שהוא רוצה ללכת לכיוונים אחרים כרגע. היו לי ארבע שנים נהדרות בטוטנהאם ואהבתי כל רגע מהן. לא היה יכול להיות יותר טוב בשבילי. הייתי בר מזל. האוהדים היו נהדרים אלי, קיבלתי תמיכה ואני לעולם לא אשכח את זה".

רדנאפ התייחס לעתידו ואמר: "אני מרגיש נהדר, אני רוצה להמשיך לעבוד. אני אוהב כדורגל ואני לא רוצה לשבת בבית. אני לא חושב שסיימתי את הקריירה. אלכס פרגוסון בשנות ה-70 לחייו והוא עדיין המנג'ר הכי טוב בעולם. אני רחוק מסיום הקריירה שלי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

הארי רדנאפ פוטר מטוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully