וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ עוזב את טוטנהאם

הבעלים דניאל לוי החליט להיפרד מהמאמן, על אף שנותרה לו עוד שנה בחוזה, בעקבות מתיחות ארוכה. מויס מועמד להחליפו

הארי רדנאפ עוזב את טוטנהאם. המאמן הוותיק של התרנגולים ייפרד מהקבוצה בעקבות מתיחות ארוכה שלו עם הבעלים דניאל לוי, ולאחר שהאחרון סירב לתת לו את החוזה שדרש ואת ההבטחות שביקש, הצדדים נפרדו. בתקשורת האנגלית מדווח שדייויד מויס, מאמן אברטון, הוא המועמד הבכיר להחליף את רדנאפ.

לרדנאפ נותרה עוד שנה בחוזה בטוטנהאם, אך הצדדים סיכמו את פרטי הפרידה. בשבועות האחרונים המאמן דרש להאריך את חוזהו בארבע שנים, ואף ביקש תקציב גדול לרכש אחרי סיום העונה המאכזב של טוטנהאם. מנגד, הבעלים לוי התאכזב מאוד מהתפקוד של הקבוצה, שפספסה את האפשרות להבטיח העפלה אוטומטית לליגת האלופות, על אף שהייתה בפוזיציה מבטיחה לאורך רוב העונה.

כמו כן, לוי לא אהב את ההתנהלות של רדנאפ לאחר פיטורי קאפלו מנבחרת אנגליה, כשמאמן טוטנהאם פלרטט עם התפקיד והראה "חוסר כבוד" למועדון בפרשה שהסיחה את דעתו. כבר נדמה היה שרדנאפ ימונה לתפקיד מנג'ר אנגליה, אך אז לוי דרש פיצוי כספי גדול מההתאחדות, והאפשרות למינוי בוטלה.

בינתיים מויס כבר החל לשוחח עם הנהלת אברטון, אך למרות התסכול שלו מההגבלות בתקציב של הקבוצה, הוא לא צפוי לעזוב את המועדון הליברפולי. גם רוברטו מרטינז מוויגן הוזכר כמועמד לטוטנהאם.

* עוד בטוטנהאם, ודראן צ'רלוקה טוען שחברו הטוב לוקה מודריץ' החליט לעזוב את הקבוצה הקיץ. במודריץ' מעוניינות פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד. "אחרי שטוטנהאם לא העפילה לליגת האלופות, יהיה לה קשה לשמור על לוקה", אמר צ'רלוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully