וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: רוברטו די מתאו חתם לשנתיים נוספות

המנג'ר האיטלקי האריך את חוזהו באופן רשמי והפך למנג'ר הבלוז. "נרגש ומאושר", אמר. מנכ"ל המועדון: "הבעלים מרוצה"

אחרי שמועות רבות ותקופת חוסר ודאות, היום (רביעי) זה סוף סוף הפך לרשמי. רוברט די מתאו יאמן את צ'לסי גם בשנתיים הבאות. כך הודיעה היום אלופת אירופה הטרייה. די מתאו למעשה שב היום ללונדון אחרי חופשה של שבועיים וחתם רשמית על החוזה, לאחריו גם יצאה ההודעה המתבקשת.

כזכור, די מתאו בן ה-42, מונה למחליפו הזמני של אנדרה וילאש בואש ועבד כמנג'ר הבלוז ב-11 השבועות האחרונים של העונה החולפת, בה הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע האנגלי ולזכייה היסטורית בליגת האלופות.

"אני נרגש ומאושר להתמנות למנג'ר והמאמן של הקבוצה הראשונה", אמר האיטלקי בהודעה הרשמית, "כולנו השגנו דברים מדהימים בעונה שעברה ועשינו היסטוריה במועדון הנהדר הזה. המטרה שלנו היא להמשיך לבנות על זה ואני כבר מתכנן את הסגל ומחכה למשחקי ההכנה לעונה החדשה".

מנכ"ל הבלוז רון גוראלי אמר: "האיכויות של רוברטו היו ברורות ובאו לידי ביטוי כשעשה היסטוריה עם המועדון שלנו. הבעלים וההנהלה מאוד מרוצים שרוברטו יישאר במועדון וימשיך בעבודה הטובה שלו. כולנו האמנו בו מתחילת הדרך אי שם במרץ. ההצלחה שלו הפכה את ההמשך שלו לברור מאליו.

"נעבוד קשה ביחד עם רוברטו בשבועות הקרובים כדי לבצע רכש לעונה הקרובה, כשכמה רכישות כבר בוצעו (מרקו מארין ואדן הזאר). על אף שרוברטו קבע רף גבוה מאוד של הצלחה בזמן הקצר שהוא עבד כמאמן, אנחנו יודעים שהוא האיש הנכון להוביל את המועדון בעתיד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully