וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עודד אלקיים סיכם לשלוש שנים

14.6.2012 / 12:35

מגן הפועל חיפה ישחק בירוק. בסביבתו של עזרא מעריכים כי יעבור בקרוב, נתניה עשויה לדרוש את אזולאי כחלק מהעסקה

מכבי חיפה מתחילה להאיץ את החיזוק שלה לעונה הקרובה, כשהיום (חמישי) היא סיכמה עם המגן הימני של הפועל חיפה, עודד אלקיים, שישחק בשלוש השנים הקרובות במועדון. בכך הופך השחקן לרכש השני של ראובן עטר אחרי צירופו של שמואל שיימן.

החתמתו של אלקיים מגיעה על רקע הפציעה של אוראל דגני, שהיה אמור להתחרות עם אייל משומר על עמדת המגן הימני. כרגע לא ברור מתי דגני יחזור ובמועדון רצו להביא מגן אחר כגיבוי. עטר לא רצה להשאיר את עלי עוסמאן בקבוצה ולכן במועדון חיפשו מגן אחר.

אלקיים, 24, הושאל בעונה האחרונה לבני סכנין, ושיחק ב-32 משחקי ליגה, שבהם גם הונפו לעברו שלושה כרטיסים אדומים. המגן החדש אמר אחרי הסיכום: "אני שמח להגיע למועדון הכי גדול בארץ. בשבילי זאת סגירת מעגל לחזור למועדון שאותו אהדתי מילדות בתור אוהד ביציע ג'".

בחיפה אמורים גם לסכם בקרוב מאוד את העברת חן עזרא, כשהירוקים ממשיכים להבהיר כי לא יעלו את ההצעה על הקשר – 800 אלף יורו. כפי שפורסם ביום ראשון בוואלה! ספורט, הירוקים הציעו לעזרא חוזה לארבע שנים עם שכר של כ-160 אלף דולר לעונה, והעסקה צפויה להיסגר עד לתחילת השבוע הבא.

כזכור, אתמול הבהירו מקורביו של השחקן, שעל מעברו הצפוי פורסם בחודש פברואר: "אופציית מכבי חיפה חיה ונושמת. חיפה מוכנה לשלם". במקביל, חיפה הציעה לנתניה להעביר אליה שחקנים מושאלים, אם המאמן טל בנין יהיה חפץ בהם. ברשימה הזאת מופיעים כרגע השחקנים איציק כהן, ערן רוזנבאום, מוחמד כליבאת וישראל זגורי ובהמשך צפויים להצטרף אליהם מספר מצומצם של שחקנים שישוחררו לאחר מחנה האימונים. בתוך כך, נודע כי נתניה עשויה להביע עניין בחלוץ שלומי אזולאי. "בטווח הארוך יתברר שההחלטה הכי טובה של עזרא, מקצועית וגם כלכלית, תהיה לשחק במכבי חיפה. אז יבינו כמה המעבר הזה השתלם", סיכמו מקורביו.

בעקבות הפרסום אתמול לפיו טאלב טואטחה הוצע לשלוש קבוצות בבלגיה (גנק, גנט וסטנדרד ליאז'), בחיפה הבהירו אתמול שאם יתקבלו הצעות גבוהות עבור השחקן, הוא ישוחרר. במקרה כזה, חיפה עשויה לנסות ולצרף בכל זאת את עמרי בן הרוש ממכבי נתניה. "קבוצה שתרצה את טאלב תצטרך לחשוב על פיצוי הולם ולפתוח את הכיס", אמרו אתמול במועדון. בעניין אחר: היום אמור סוכן השחקנים דודו דהאן לשלוח את תגובתו להתאחדות בעניין סארי פלאח. בסביבתו של הסוכן טוענים כי הוא לא הפר כל תקנה.

אתמול דווח בארגנטינה לראשונה על הכוונה של חיפה לצרף את הקשר האחורי ניקולאס אולמדו. סוכן השחקנים פיני זהבי מעורב בעסקה והמטרה היא להשלים אותה בשבוע הקרוב, לפני פתיחת האימונים ב-26 ביוני. במקביל, לאחרונה נערכה שיחה בין סוכניו של קובי מויאל לחיפה בעניין העברת הקשר. לחיפה הובהר כי השחקן מנסה לממש אופציות בחו"ל. אם זה לא יקרה, העברתו תעלה לדיון מחדש.

עדכון ראשון: 9:40

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully