וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טאלב טואטחה הוצע לשלוש קבוצות בבלגיה

13.6.2012 / 8:25

המגן יעזוב? קלטות הועברו לסקאוטים של גנט, גנק וליאז'. מקורבים לחן עזרא: "המעבר עדיין על הפרק, הכל תלוי בקבוצות"

מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, הוצע במהלך הימים האחרונים לשלוש קבוצות בבלגיה – גנט, גנק וסטנדרד ליאז'. קלטות של המגן הועברו לסקאוטים שעובדים בשיתוף פעולה עם המועדונים. במכבי חיפה מודעים לכך, אך טוענים כי טרם התקבלו הצעות רשמיות עבור השחקן. בגרמניה ציינו הבוקר את הדיווחים בישראל, לפיהם האנובר הגרמנית עדיין לא ירדה מאופציית טואטחה. בחיפה טוענים, לפחות כרגע, כי השחקן יישאר בישראל בעונה הקרובה. אם זה יקרה, הוא יחתום על חוזה לחמש שנים עליו סוכם, ונראה כי ישודרג קלות בהתאם למעמדו.

סוכנו של השחקן דדה חדד, ששמע על העברת הקלטות לקבוצות, הגיב בעקבות הידיעה ואמר: "לא אני העברתי את הקלטות. להערכתי טאלב שווה יותר מבלגיה. אם זאת האופציה שמיועדת לו, אני מעדיף שיישאר במכבי חיפה". אגב, גם אייל גולסה הוצע לאחרונה לגנק. שירותו הצבאי מונע ממנו כרגע לצאת לאירופה, מה גם שבמכבי חיפה דורשים ארבעה מיליון יורו עבור השחקן.

בסביבתו של קשר מכבי נתניה, חן עזרא, אמרו אתמול כי השחקן טרם השיב להצעה של מכבי חיפה לחתום אצלה לארבע שנים. אתמול בשעות הערב העבירה חיפה מסר לשחקן לפיו היא מסוגלת להציע לו חוזה המשתווה לזה שקיבל בנתניה. עזרא הרוויח עד כה 160 אלף דולר, ונתניה הציעה לו חוזה לשלוש שנים עם שדרוג של 30 אלף. "בניגוד לפרסומים, אופציית מכבי חיפה חיה ונושמת. חן עדיין לא החליט שום דבר ולא סירב לאף אחד", אמר מקורב לשחקן והוסיף: "הבעיה לא קשורה לשכר שלו, חיפה מוכנה לשלם. העניין הוא להגיע לסיכום על רכישת הכרטיס. שחר מוכן לשלם ארבעה מיליון שקל, נתניה כבר לא דורשת מיליון וחצי יורו ולכן הפערים מצטמצמים. בשלב זה, הכל תלוי בקבוצות". חיפה, כזכור, החליטה להגדיל את ההצעה כבר בסוף השבוע לארבעה מיליון שקל, לאחר שהציעה 2.5 מיליון בתחילת המשא ומתן.

שחקן אחר שהפערים עימו הולכים וקטנים הוא הקשר האחורי מארגנטינה, ניקולס אולמדו. השחקן מיוצג על ידי סוכנות שחקנים שעובדת עם פיני זהבי ובחיפה מעריכים כי מערבותו של האחרון תשפיע בצורה חיובית על המשא ומתן.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני שבועיים, חיפה פנתה לאולמדו וכעת היא מנהלת משא ומתן עם קבוצתו במטרה לרכוש את כרטיס השחקן שלו. אולמדו הוא שחקן חשוב במערך של גודוי קרוז ולמרות גילו (29) היא דורשת עבורו סכומים שנעים סביב מיליון יורו. "אולמדו שחקן מוכר בארגנטינה ובעיני לא מעט אוהדים גם לסמל שעזר לקבוצתו לחזור לליגה הבכירה. לגודוי לא פשוט להיפרד מהקפטן שלה. אני מאמין שבתוך מספר ימים העסקה תצא לפועל, למרות שעדיין שום דבר אינו סגור", אמר אתמול מקורב לעסקה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully