וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הולנד: כולם נגד כולם

ההפסד לגרמניה הרתיח את מחנה האורנג'. ואן דר וארט מתלונן, ואן מרוויק מאשים את השחקנים, אריאן רובן לא מרוצה מהשיטה

אם ערב המשחק נגד גרמניה דיברו בהולנד על סכסוכים, אווירה רעה וחוסר פרגון במחנה הנבחרת, אחרי ההפסד 2:1 לגרמניה נראה שהאורנג' נמצאים בדרכם הבטוחה לנקודת רתיחה. רפאל ואן דר וארט שוב רמז אחרי המשחק שהוא לא מרוצה ממעמדו, המאמן ברט ואן מרוויק האשים את השחקנים ואריאן רובן, שהוחלף במהלך המחצית השנייה, נטש את המגרש בזעם ושב לאחר מכן, מבקר את צורת המשחק.

באתר האינטרנט של העיתון הפופולרי, "דה טלחרף", כתבו אחרי המשחק: "הולנד ספגה חבטה נוספת. המשך דרכה של הנבחרת באליפות נמצא בסכנה אחרי עוד פיאסקו. למרות מחצית שנייה טובה, גרמניה הייתה חזקה מדי בשביל הקבוצה של המאמן ברט ואן מרוויק והסיכוי לעלות לשלב הבא הוא עכשיו קטן מאוד".

באתר של "אלחמיין דחבלאד" נתנו למארק ואן בומל, יטרו וילמס ויוריס מאתייסן את הציון הנמוך 4 וכתבו: "הולנד המשיכה לאכזב באליפות אירופה מול גרמניה העדיפה".

המאמן ואן מרוויק, כאמור תלה את ההפסד בשחקנים ובתקשורת ההולנדית כתבו שהוא לא מרוצה בעיקר מאריאן רובן ואיברהים אפלאי: "חלק מהשחקנים לא בכושר. חסרנו חדות בחלק הקדמי ועשינו טעויות בהגנה. לא איימנו מספיק מהאגפים - רובן ואפלאי לא היו מספיק מסוכנים - ושיתוף הפעולה בין הקשרים במרכז לא היה טוב. זו עדיין אותה נבחרת שהגיעה לגמר המונדיאל לפני שנתיים, אבל בואו לא נשכח שגרמניה היא נבחרת מצוינת".

רובן, שזעם על ואן מרוויק אחרי אותו חילוף, שיגר ריקושטים בחזרה : "אי אפשר להאשים את השחקנים, נתנו הכל, אבל זה לא היה טוב מספיק. לפעמים זה נראה כאילו אנחנו לא מספיק מאורגנים. השחקנים לא מספיק קרובים אחד לשני. הגרמנים הניעו כדור בקלות גדולה מדי".

רפאל ואן דר וארט, ששוב לא נכלל בהרכב, סיכם: "קשה לי לשבת על הספסל. קלאס יאן (הונטלאר) ואני נכנסו במחצית ועשינו הכל כדי שנחזור למשחק, אבל הצלחנו רק לצמק. עוד אפשר לעלות, למה לא? אנחנו מסוגלים לנצח את פורטוגל 0:2".

אריאן רובן שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
עצבני. רובן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully