וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "ביקשתי משכורת כמו של פניני ובורשטיין"

רכז מכבי ת"א נותן את גרסתו לפיצוץ עם הקבוצה: "בלתי אפשרי להגיד לי עד כמה אני חשוב, ואז להוריד אותי ל-230 אלף דולר"

האם ההחמרה ביחסים בין יוגב אוחיון למכבי תל אביב תביא לעזיבתו? כידוע, בשבועות האחרונים שוררת מתיחות קשה בין הצדדים, כשהרכז לא מרוצה מיחס הקבוצה כלפיו, וכעת הוא מתייחס בראיון ליורובאסקט לאפשרות שהוא לא ילבש צהוב בעונה הבאה.

"אני לא מתכוון להגיב לעניין החוקיות, אבל זה חשוב עבורי שאנשים יידעו שאני אף פעם לא ביקשתי לעזוב את מכבי וכל מה שעשיתי נעשה בתחושה טובה", סיפר אוחיון. "יותר מזה, ביקשתי ממכבי לפתוח את החוזה שלי ולהאריך אותו לארבע שנים. מה שהם (מכבי) אומרים שדרשתי זה לא נכון והם פנו לתקשורת למרות שסיכמנו שהדברים לא ייצאו".

אוחיון התייחס לדרישות שלו במסגרת המשא ומתן, ואמר: "ביקשתי ממכבי להשוות את המשכורת שלי כפי שמרוויחים גיא פניני וטל בורשטיין, שמבחינה כספית הן משכורות ממוצעות. ביקשתי העלאה של 50 אלף דולר לעונה לשלוש או ארבע העונות הקרובות. זה בלתי אפשרי מבחינת מכבי להגיד לי עד כמה אני חשוב ועד כמה מעריכים אותי ולהגיד שאני אהוב על ידי האוהדים, ואז להוריד אותי ל-230 אלף דולר".

הרכז שעשה התקדמות אדירה בעונה האחרונה התייחס גם לשנה האחרונה, ואמר: "מכבי איפשרה לי להראות את הכישרון שלי ברמות הגבוהות באירופה. הוכחתי שאני ראוי לשחק ביורוליג ואני חושב שלדרוש משכורת ממוצעת ביורוליג יחד עם הרצון להאריך את החוזה שלי במכבי מוכיחים שהכוונות שלי הן להישאר בקבוצה לאורך זמן".

אוחיון המשיך ותקף את הצהובים: "מכבי יצרה דימוי שגוי לגבי הדברים שהיו וטענה שהיא לקחה סיכון כשהיא החתימה אותי בעונה שעברה. מכבי כמעט ולא לוקחת סיכונים. הם החתימו אותי לשלוש עונות והוסיפו סעיף יציאה בכל סיומה של עונה עם בגובה 20 אלף דולר. מצד שני, אם אני רוצה לסיים את החוזה, אני צריך לשלם 200 אלף דולר. תגיד לי אתה, איפה הסיכון?".

בימים האחרונים התייחסו במכבי לפרסומים על רצונו של אוחיון לעזוב: "יוגב אוחיון חתום על חוזה במכבי תל אביב לעונת 2012/13 ללא זכות יציאה". לשחקן מספר הצעות מפתות מרוסיה, ביניהן מלוקומוטיב קובאן המציעה לו כ-700 אלף דולר לעונה. גם מלאגה, קאחה לבוראל ופנאתינייקוס הביעו בו התעניינות.

האם שחורציאניטיס לא שיחק כי לא בוטח?

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully