וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו: "מקווה שאין הומואים בנבחרת איטליה"

חלוץ איטליה באמירה פרובוקטיבית: "אם אגיד מה שאני באמת חושב, יהיה בלגן". על תיאגו סילבה: "פשע לשחרר אותו לפ.ס.ז'"

אנטוניו קסאנו יצא היום (שלישי) בעוד הערות מעוררות מחלוקת, לאחר שאמר ש"אני מקווה שאין הומואים בנבחרת איטליה", ולאחר מכן השתמש בכינוי גנאי נגד הומוסקסואלים.

קסאנו הוותיק, ששיחק היטב במשחקה הראשון של איטליה בטורניר ב-1:1 מול ספרד, נשאל על השמועות שבסגל האיטלקי יש שני שחקנים דו-מיניים ועוד שני הומואים. בתחילה שאל קסאנו "מה זה מטרוסקסואל?", ולאחר מכן אמר ש"הומואים? זה העסק שלהם. אבל אני מקווה שאין", תוך שהוא משתמש בכינוי גנאי.

כזכור, בתחילת השנה מאמן האזורי צ'זארה פראנדלי אמר שהוא יתמוך בכל כדורגלן הומו, בעוד חלוץ הנבחרת אנטוניו די נטאלה הודה שיהיה קשה לכל כדורגלן לצאת מהארון בנבחרת. "אם אני אגיד מה שאני באמת חושב, יהיה בלגן", הוסיף קסאנו, "אם יש הומואים, זאת הבעיה שלהם, לא שלי".

כמו כן, קסאנו התבקש להתייחס לשמועות על המגעים בין חברו למילאן, תיאגו סילבה, לבין פאריס סן ז'רמן. "לאבד את תיאגו יהיה קשה, קשה מאוד", אמר קסאנו, "יהיה בלתי אפשרי להחליף אותו. בלעדיו, זה כאילו לוקחים לנו 50 אחוז מהקבוצה. זה פשע לאבד אותו".

לאחר מכן קסאנו התנצל על דבריו. "אני מצטער על הדברים מעוררי המחלוקת שאמרתי", מסר קסאנו, "אני לא מאמין בהומופוביה, לא רציתי לפגוע באף אחד, ולא רציתי לערער על הזכות של אף אדם לחופש מיני. רק רציתי להגיד שזו בעיה שלא קשורה אליי, אבל אני לא שופט את הבחירות של אנשים אחרים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully