וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "סטנדרד היא מקפצה לליגות גדולות"

השחקן שחתם בבלגיה נשמע נרגש עם נחיתתו בארץ: "צעד משמעותי קדימה". על הנבחרת: "מאוכזב שלא הוזמנתי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שהשלים את החתימה שלו בסטנדרד ליאז' אתמול, נחת היום (שלישי) דודו ביטון בארץ, והתפנה בכדי לספר על מטרותיו לעונה הבאה, ועל המחשבות בעקבות חזרתו לשחק בבלגיה. כזכור, ביטון שיחק לפני כשנתיים בשרלרואה, ממנה הושאל בעונה האחרונה לויסלה קרקוב, בה שיתף פעולה עם מאור מליקסון הישראלי. עתה עובר השחקן לקבוצה מה משחקים גם מאור בוזגלו ורמי גרשון, כשהוא צפוי להשתכר כ-350 אלף יורו לעונה.

"זה מרגש, מרגש מאוד לעבור לקבוצה כזאת גדולה", אמר ביטון היום. "אני ממש מאושר ומרגיש שזה צעד מאוד משמעותי קדימה. סטנדרד קבוצה מוכרת בכל קנה מידה אירופאי. אין ספק שויסלה היא גם קבוצה גדולה אבל הליגה הבלגית איכותית יותר ויותר חשופה לליגות בכירות יותר באירופה, ככה שאם אצליח שם, אני בטוח שזו תהיה מקפצה לליגות גדולות, ואני בטוח שאעשה את הקפיצה שלי".

ביטון המשיך ואמר: "המטרה היא להמשיך להתקדם ולהבקיע, אבל אני לא חושב על המספרים אלא על הצלחת הקבוצה". על העובדה כי הוא לא הוזמן לנבחרת ישראל לקמפיין הנוכחי, אמר השחקן: "אם לא הייתי מאמין שיש לי מקום בנבחרת הייתי צריך לפרוש. כמובן שאני מאוכזב והתאכזבתי שלא הוזמנתי, וכנראה שאני צריך להוכיח את עצמי כי אני מאמין שמקומי שם".

על העובדה כי בקבוצתו החדשה מחכים לו שני שחקנים ישראלים, אמר ביטון: "שניהם חברים שלי ואני מכיר אותם שנים מהנבחרות הצעירות, וכמו שמליקסון עזר לי בויסלה, הם יעזרו לי בסטנדרד. מליקסון היה כמו חברה שלי, גרנו דלת מול דלת. אני בטוח שעוד ניפגש שוב איפושהו בדרך, והוא יחסר לי".

דודו ביטון חתם ל-3 עונות בסטנדרד ליאז'

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully