וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון חתם בסטנדרד ליאז'

החלוץ שהיה מושאל משרלרואה לויסלה קרקוב חתם לארבע שנים תמורת 350 אלף יורו לעונה: "מצאתי בית במועדון פאר ענק"

דודו ביטון חתם הערב (שני) בסטנדרד ליאז' הבלגית. החלוץ הישראלי שהגיע לבלגיה לפני שנתיים ושיחק בשרלרואה, ממנה הושאל בעונה החולפת לויסלה קרקוב, יחזור לליגה הבלגית אחרי שחתם לארבע שנים בקבוצתם של מאור בוזגלו ורמי גרשון, במהלכן ישתכר כ-350 אלף יורו לעונה. ביטון העדיף את הבלגים על פניה הצעה מסלטיק, וליאז' שילמה לשרלרואה 800 אלף יורו תמורת העברתו.

ביטון אמר לוואלה! ספורט לאחר החתימה: "זהו יום חג עבורי, אני שמח שחתמתי לתקופה ארוכה וסוף סוף יכול להגיד שמצאתי בית במועדון פאר ענק באירופה. צריך לראות את המתקנים כדי להאמין. אבל לא הגעתי לנוח, אלא להמשיך לכבוש ולהתקדם. נתתי אמונה עיוורת בדודו דהאן במהלך הקריירה הקצרה שלי והוא לא איכזב אותי לרגע, בזכותו ובזכות המשפחה שלי הגעתי לאן שהגעתי, ואני מקווה שזו לא התחנה האחרונה אלא עוד צעד".

סוכנו דודו דהאן הוסיף: "דודו ביטון הוא חיית רחבה, הוא מלך השערים של הלגיונרים העונה וכולם ראו כמה הוא היה חסר בחוד הנבחרת במשחקים האחרונים. הכי חשוב שהוא מתקדם כל שנה צעד צעד ואין לי ספק שזה לא יעצר בליאז'".

ביטון, 24, שיחק בנוער של נס טוברוק ומכבי חיפה, שם גם עלה לקבוצה הבוגרת. בהמשך הקריירה שיחק גם במכבי תל אביב והפועל רעננה, אך את הפריצה המשמעותית בקריירה שלו עשה בהפועל פתח תקוה. ביטון שיחק במלאבס חצי עונה ב-2010/11 ורשם 15 הופעות, בהן כבש 12 שערים. משם, עבר לשרלרואה הבלגית איתה ירד לליגת המשנה. לאחר הירידה לליגה השנייה בבלגיה, החליטה שרלרואה להשאילו לוויסלה קרקוב.

בליגה הפולנית פתח ביטון מצוין וכבש בסך הכל 11 שערי ליגה ושלושה בליגה האירופית, אך במחצית העונה השנייה מעט נסוג ביכולתו ואיבד את המקום בהרכב. ביטון זומן לנבחרת בתקופת לואיס פרננדז, אך לא רשם אפילו הופעה אחת.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully